1400/06/31-21:28

سیاست‌گذاری‌های شورای ششم برای فرزندآوری و افزایش جمعیت

سیاست‌گذاری‌های شورای ششم برای فرزندآوری و افزایش جمعیت

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه به دنبال تغییرات اساسی در این کمیته هستیم گفت: سعی می‌کنیم سیاست‌گذاری این دوره کمیته سلامت بر پایه منویات مقام معظم رهبری مانند موضوع فرزندآوری و افزایش جمعیت باشد.

به گزارش شهردارآنلاین؛ سوده نجفی عضو شورای شهر تهران و رئیس کمیته سلامت شورای ششم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره برنامه‌های این کمیته اظهار داشت: در حال حاضر در حال انتخاب مشاورین و کارشناسان مربوطه هستیم ان‌شاءالله به زودی کمیته سلامت تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همچنین در حال دریافت گزارشات از شرکت شهرسالم و اداره کل سلامت شهرداری هستم،‌گفت: به طور کلی باید برخی از تغییرات اساسی در کمیته سلامت انجام شود.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: سعی می‌کنیم سیاست‌گذاری این دوره کمیته سلامت بر پایه منویات مقام معظم رهبری باشد.

نجفی خاطرنشان کرد:‌به طور مثال در بخش فرزندآوری و افزایش جمعیت برنامه‌ریزی‌هایی خواهیم داشت تا ببینیم شورای شهر تهران چه اقداماتی می‌تواند در این راستا انجام دهد تا منویات مقام معظم رهبری محقق شود.

وی با تأکید بر اینکه به دنبال راهکارهای عملیاتی هستیم گفت: جلساتی را با مسؤولین وزارت بهداشت برگزار خواهیم کرد همچنین به نقش نهادهای مردم‌نهاد بسیار توجه داریم چرا که در بسیاری از کشورهای دنیا هم موفقیت دولت‌ها در گرو این موضوع است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط