1400/06/31-21:37
با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران در منطقه۲۱ صورت گرفت؛

ملاقات با شهروندان، جلسه شورای معاونین و تقدیر از ایثارگران

ملاقات با شهروندان، جلسه شورای معاونین و تقدیر از ایثارگران

حبیب کاشانی عضو شورای ششم شهر تهران با حضور در منطقه۲۱ به درخواست های شهروندان ساکن در این بخش از پایتخت رسیدگی کرد؛ همچنین در جلسه شورای معاونین و مدیران حضور یافت و از ایثارگران شاغل به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، جلسه ملاقات مردمی این هفته با حضور دکتر حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران، رضا رجب زاده شهردار و مدیران ارشد شهری با "رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی" همزمان با آخرین روز شهریور ماه برگزار شد.

دکتر کاشانی در ابتدای این جلسه گفت: توفیق خدمت به شهروندان که همانا ذی نفعان اصلی شهر هستند، موهبت و غنیمت بزرگیست که نصیب خادمین آنان در عرصه کلان مدیریت کلانشهر تهران شده است.

وی افزود: بنا بر رسم گذشته، روزهای چهارشنبه به مناطق اختصاص یافته تا طی برگزاری جلسه ملاقات مردمی، مشکلات شهروندی در حوزه های مرتبط با مدیریت شهری برطرف شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با ابراز خرسندی از اقدامات مدیریت شهری منطقه۲۱ یادآور شد: برقراری ارتباط موثر دوسویه فی مابین مدیران ارشد با شهروندان در تمامی سطوح جامعه شهری، خود به تنهایی تضمین کننده موفقیت اجرای پروژه های خرد و کلان در سطح این منطقه می باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، در این دیدار شنونده درخواست ها و مشکلات شهروندان منطقه۲۱ در حوزه های مختلف شهری از جمله شهرسازی، فضای سبز، ماده صد، معضلات بافت فرسوده در محله وردآورد و... بود و درخصوص رفع مسائل و مشکلات مطروحه، دستوراتی جهات مساعدت صادر کرد.

دکتر کاشانی در ادامه و طی جلسه شورای معاونین تاکید کرد: خداوند را شاکرم که در نخستین روز از هفته دفاع مقدس توفیق حضور در منطقه۲۱ را داشتم و از نزدیک با شهردار خوش فکر این منطقه و اتفاقات خوبی که در این مدت رقم خورده و همچنین تنگناهای پیش رو آشنا شدم.

وی تصریح کرد: در قالب گزارش ارائه شده توسط شهردار منطقه۲۱ می توان این نکته را دریافت که خوشبختانه رشد و روند صعودی در مسیر پیشرفت پروژه های منطقه علی رغم حضور نزدیک به یک سال مهندس رجب زاده کسب شده است.

وی افزود: در مسیر انجام پروژه های شهری بعضا مشکلات شهرسازی وجود دارد که البته مختص منطقه۲۱ نیست و نیازمند بازنگری اساسی قوانین توسط شورای شهر و شورای شهرسازی می باشد؛ در محله وردآورد مشکلات ناشی از بافت فرسوده مطرح است که به امید خداوند با مساعدت شورای شهر و شورای شهرسازی برطرف خواهند شد.

در پایان نیز دکتر حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس از ایثارگران شاغل در منطقه۲۱ تقدیر نمودند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط