1401/09/24-21:27

رفع آلودگی های بصری بیش از هزار و ۵۰۰ مترطول از جداره های شهری منطقه ۱۹

رفع آلودگی های بصری بیش از هزار و ۵۰۰ مترطول از جداره های شهری منطقه ۱۹

تورج فرهادی گفت: به منظور رفع آلودگی های بصری، عملیات پاکسازی بالغ بر هزار و ۵۰۰ مترطول از جداره های شهری و شریان های اصلی انجام شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، شهردار منطقه با اشاره به اینکه حفظ آراستگی مناظر شهری در  ایجاد آرامش بصری موثر است افزود: به منظور رفع آلودگی ها از مناظر عمومی شهری و جداره های بدمنظر طی چهار روز هزارو ۵۰۰ متر طول عملیات پوشاننده توسط عوامل اجرایی اداره زیباسازی منطقه انجام شد.

او ادامه داد: طی گشت زنی مستمر به صورت روزانه از خیابان ها و معابر بزرگراهی شهر نسبت به پاکسازی و امحای پوستر های تبلیغاتی موجود اقدام می شود.

به گفته این مسئول  اجرای این اقدامات حذف آلودگی های بصری، آراستگی منظر شهر و ارتقای زیبایی نمای شهری را در پی دارد و  در همین راستا شهروندان گرامی قبل از نصب هرگونه بنر و پوستر های اطلاع رسانی لازم است مجوز های لازم را اخذ کنند.

فرهادی ساماندهی مناظر شهری را یکی از وظایف معاونت خدمات شهری و محیط زیست عنوان کرد و افزود: فعالیت ها و اقدامات مربوط به طراحی و اجرا در زمینه پاکسازی جداره های شهری و رفع آلودگی های بصری توسط عوامل شهرداری منطقه ۱۹ و در راستای بهبود و ارتقای کمی و کیفی منظر شهر با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران در امر سیمای شهر به انجام می رسد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط