1401/09/27-18:07

همکاری شهرداری منطقه ۲۲ در مدیریت مصرف برق

همکاری شهرداری منطقه ۲۲ در مدیریت مصرف برق

شهردار منطقه ۲۲ گفت: شهرداری تمامی تلاش خود را برای مدیریت مصرف انرژی در حوزه خدمات رسانی به شهروندان و فرهنگسازی انجام خواهد داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حمیدرضا حاجوی در نشست با علی رضا صالحی مدیر برق منطقه آزادی اظهار داشت: شهرداری و اداره برق هر دو با هدف رضایتمندی شهروندان فعالیت دارند و باتوجه به اهداف مشترک همکاری های فی مابین به خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان کمک خواهد کرد.

شهردار منطقه ادامه داد: به روز رسانی اصلاح قوانین در حوزه شهری موجب می شود خدمات رسانی مدیریت شهری به شهروندان افزایش یابد؛ به طوری که از زمان تاسیس شهرداری ۲۷ مسئولیت از مدیریت شهری کم شده است و در صورتی که این ۲۷ مسئولیت مجددا به مدیریت شهری بازگشت داده شود خدمات رسانی مطلوب تری به شهروندان ارائه خواهد شد.

حاجوی عنوان کرد: اگر نهادهای خدمات رسان شامل برق، آب، گاز، راهور و... با مدیریت شهری به شکل مدیریت یکپارچه فعالیت کنند، خدمات رسانی مناسب به شهروندان ارائه خواهد شد.

صالحی نیز در این جلسه گفت: خوشبختانه شاهد این هستیم که در یک سال گذشته اقدامات مناسبی از سوی مدیریت شهری منطقه در حوزه صرفه جویی صورت گرفته که مشمول طرح تشویقی شده است.

وی افزود: اگر تنها ۵۰ درصد از برق مصرفی بوستان ها و معابر صرفه جویی شود حجم قابل توجهی انرژی برق صرفه جویی خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط