1401/09/29-13:11
شهردار منطقه ۱۳ خبر داد؛

اصناف و مشاغل مزاحم در منطقه ۱۳ ساماندهی می شوند

اصناف و مشاغل مزاحم در منطقه ۱۳ ساماندهی می شوند

به همت اداره ساماندهی معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه ۱۳، از واحدهای صنفی دارای رای بازدید و تخلفات آن ها ساماندهی می‌شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، دراین‌باره گفت: در راستای رفع مزاحمت برخی مشاغل، این منطقه برای رفع مزاحمت‌های شغلی اقدام کرده و این شیوه‌ها از ابلاغ اخطار تا پلمب محل تخلفات برابر قانون انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برخورد با واحدهای مزاحم که ضوابط شغلی را رعایت نمی‌کنند، به طور مستمر ادامه می یابد، افزود: ایجاد آلودگی‌های صوتی، بصری و زیست‌محیطی باعث شده، پلمب واحدهای متخلف که الزامات یاد شده را رعایت نکرده‌اند، در دستورکار قرار بگیرد.

شهردار منطقه ۱۳ درباره بند۲۰ ماده ۵۵ در برخورد با مشاغل مزاحم گفت: شهرداری‌ها موظفند به منظور رفع مزاحمت مشاغل و اصناف مزاحم متناسب با وضعیت فعالیت، مکان استقرار و ماهیت شغلی آنها، نسبت به صدور حکم انتقال، جابجایی یا رفع مزاحمت از طریق اصلاح فرآیند کار، تغییر فعالیت یا نوسازی اقدام نمایند.

وی همچنین از وجود ۹۰۰رای تمهید برای واحدهای صنفی این منطقه خبر داد و گفت: این واحدها به طور مستمر بازدید می شوند و در صورتی که مفاد رای و تمهیدات لازم توسط واحد صنفی رعایت شود اجازه ادامه فعالیت به آنها داده می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط