1401/10/01-14:18

رفع معایب بیش از ۴۰ نقطه حادثه خیز منطقه ۵

رفع معایب بیش از ۴۰ نقطه حادثه خیز منطقه ۵

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۵ با برشمردن اقدامات اخیر این معاونت، از رفع معایب ۴۰ نقطه حادثه خیز منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مهدی نوروزی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه۵ در مورد اقدامات اخیر این معاونت تاکید کرد: طی ماه‌های اخیر براساس وظایف خود و در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان محترم شهر تهران بخصوص شهروندان عزیز منطقه۵ اقدامات گسترده ای در راستای ایمنی معابر و کاهش تصادفات اجرایی شده است.

او ادامه داد: از جمله این اقدامات در منطقه ۵ می توان به اجرای بیش از یک کیلومتر رفیوژ میانی، ۲۵۰ مترمربع اصلاح هندسی، تکمیل و نگهداشت علائم عمومی بیش از ۱۰ کیلومتر از معابر منطقه اشاره کرد که منجر به رفع معایب بیش از ۴۰ نقطه حادثه خیز شده است.

نوروزی اذعان داشت: همچنین جهت افزایش سهم حمل و نقل عمومی در حوزه مذکور، تجهیزات و المان های ترافیکی بیش از ۴۰ ایستگاه حمل و نقل عمومی و ۲ پایانه آزادی و صادقیه تکمیل و نگهداری شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۵ تاکید کرد: در هفته آینده نمایشگاهی از دستاوردهای این معاونت جهت بازدید متخصصان و کارشناسان و نخبگان برگزار خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط