1401/10/02-20:38
در دیدار مردمی ناصر امانی مطرح شد؛

لزوم افزایش اعتبار در نگهداشت پروژه های عمرانی منطقه ۱۹

لزوم افزایش اعتبار در نگهداشت پروژه های عمرانی منطقه ۱۹

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با همراهی شهردار منطقه ۱۹ و هیئت همراه با حضور در مسجد سیدالشهداء شهرک ابوذر در ناحیه سه با شهروندان دیدار و بر لزوم افزایش اعتبار در نگهداشت پروژه های عمرانی این ناحیه به طور ویژه تأکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های مدیریت شهری منطقه در آبادانی محلات کم برخوردار این محدوده افزود: با توجه به اینکه اغلب ساکنین این محدوه مهاجر پذیر و از اقشار کم برخوردار هستند لذا تلاش می شود در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر افزایش اعتبار به منظور احداث و نگهداشت پروژه های عمرانی در این ناحیه در دستور کار قرار گیرد.

ترغیب و تشویق شهروندان به رعایت قانون شهرداری‌ها و جلب مشارکت آنها با مدیریت شهری از سوی معتمدین و شورایاران در راستای تسهیل رونق، آبادانی و توسعه شهری در این ناحیه از دیگر سخنان عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران بود.

امانی با اشاره به اینکه شهرداری می تواند تسهیل کننده خدمات رسانی سایر نهادها و سازمان ها به مردم باشد خاطر نشان کرد: ساماندهی انهار و اتصال فاضلاب شهری به شبکه فاضلاب در راستای کنترل بیماری و حفظ بهداشت محیط زیست شهری با شرکت آب و فاضلاب به طور ویژه پیگیری شود.

ضمن اینکه با شرکت تأمین برق در راستای رفع خاموشی های احتمالی در نواحی پنجگانه به طور ویژه در ناحیه سه مکاتبات صورت گیرد.

در ادامه تورج فرهادی شهردار منطقه در خصوص پروژه احداث خیابان سهیل جنوبی بیان کرد: عملیات احداث خیابان سهیل جنوبی و ایجاد دسترسی ورودی و خروجی به بزرگراه آزادگان با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در مرحله زیر سازی و اتمام لایه سوم قرار دارد و تلاش می شود تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری برسد.

بر اساس این گزارش پیگیری تسهیل در احداث میدان سهیل جنوبی کنار گذر آزادگان(ورودی و خروجی ها) و اتصال آن به بزرگراه آزادگان، امکان سنجی تعریض خیابان شهید بهشتی، تأمین سرانه آموزشی و ارائه زمین برای احداث مدرسه، پیگیری احداث فضای سبز و بوستان و سایر از موارد مورد بررسی طی دیدار مردمی ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در ناحیه سه منطقه ۱۹ بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط