1401/10/04-16:49

ساماندهی گره‌های ترافیکی سطح منطقه ۷

ساماندهی گره‌های ترافیکی سطح منطقه ۷

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ از ساماندهی گره‌های ترافيكی با اجرای طرح‌ اصلاح هندسی در تقاطع‌ خيابان معلم و خيابان گوهری خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، حسین حقی با بیان این مطلب افزود: يكی از مهم‌ترين اقدامات ترافيكی، ساماندهی معابر شهری جهت تسهيل در تردد خودروها است كه همراه با کسب رضايت شهروندان موجب كاهش بار ترافيكی، آلودگي هوا، آلودگي صوتي و صرفه جويي در زمان خواهد شد.

وی عنوان کرد: به همين منظور معاونت حمل و نقل و ترافيك منطقه هفت با همكاری پليس راهور اقدام به احداث جزيره در تقاطع خيابان های معلم گوهری کرد.

معاون شهردار منطقه ۷ یادآور شد: در راستای ساماندهي ترافيک در خيابان معلم تقاطع خيابان شهيد گوهری به خصوص ورودی خيابان گوهری جنوب به دليل تعدد حركت خلاف جهت و پارک دوبل فراوان در تقاطع، جزيره ترافيكی با هدف رعايت اصول ايمنی و هدايت خودروها احداث شد.

وی در پایان تاکید کرد: در جهت استفاده ايمن عابرين و شهروندان از فضای جزيره احداثی به صورت پاتوق محلی، اطراف جزيره نواری از فضای سبز بوده و دسترسی به فضای وسط جهت استفاده شهروندان به صورت پاتوق محلی قراردارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط