1401/10/07-17:01
نادعلی:

پردیس تئاتر تهران به یکی از قطب های فرهنگی پایتخت تبدیل شود

پردیس تئاتر تهران به یکی از قطب های فرهنگی پایتخت تبدیل شود

سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پردیس تئاتر تهران به یکی از قطب های فرهنگی پایتخت تبدیل شود.

به گزارش شهردارآنلاین؛ علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از بخش های مختلف پردیس تئاتر تهران در خاوران بازدید کرد و به تماشای نمایش «چرتکه» نشست و سپس با بازیگران این تئاتر آیینی دیدار و گفتگو کرد. 
 
براساس این گزارش، سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از پردیس تئاتر تهران با اشاره به لزوم اهمیت ویژه موضوعات فرهنگی در شهر تهران اظهار کرد: مدیریت جدید مجموعه فرهنگی پردیس تئاتر تهران فعالیت خود را به صورت جدی و تخصصی در این مجموعه آغاز کرده و انتظار می رود که با حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران اتفاقات خوبی در این مجموعه رقم بخورد.

وی افزود: یکی از نکات مثبتی که در این بازدید مشاهده می شد حضور تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان به منظورتماشای تئاترهای آیینی نشستند و بسیاری از خانواده های تهرانی در این مجموعه فرهنگی حضور پیدا کردند که نشان دهنده اهمیت ویژه فعالیت های فرهنگی در سطح شهر تهران است و مدیریت شهری تهران نیز به دنبال گسترش و تقویت موضوعات فرهنگی در پایتخت است.

سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فعالیت های پردیس تئاتر تهران گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در پردیس تئاتر تهران انتظار داریم این مجموعه فرهنگی به یکی از قطب های تئاتر پایتخت تبدیل شود؛ همچنین بسیاری از امکانات این مجموعه باید نوسازی شود.

نادعلی همچنین با اشاره به نمایش «چرتکه» گفت: تعداد زیادی از شهروندان تهرانی امروز به تماشای این نمایش آیینی نششستند که نشان می دهد نمایش های آئینی همچنان با استقبال خوبی همراه است؛ نمایش چرتکه که با محوریت موضوع بی بی دو عالم حضرت فاطمه(س) برگزار شد نیز از کیفیت خوبی برخوردار بود و نمایش نامه خوبی داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط