1401/10/08-21:53

ساماندهی زیرگذر ایران خودرو با هدف کاهش تردد ۱۱ کیلومتری

ساماندهی زیرگذر ایران خودرو با هدف کاهش تردد ۱۱ کیلومتری

شهردار منطقه ۲۲ گفت: یکی از معضلات تردد شهروندان در محدوده ایران خودرو واقع در محله سروآزاد تردد خودرویی از زیرگذر آزاد راه تهران کرج است که مدیریت شهری در نظر دارد این محور را ساماندهی کند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حمیدرضا حاجوی اظهار داشت: زیرگذر خودرویی این محله یکی از زیرگذرهای قدیمی به حساب می آید که در گذشته به شکل دو طرفه تردد خودروها امکان پذیر بود؛ اما در چند سال اخیر به دلیل حجم بالای تردد خودرو تنها از محور شمال به جنوب آن تردد امکان پذیر شده است.

وی افزود: در صورتی که شهروندان بخواهند از جنوب آزادراه تهران_کرج به شمال محدوده ایران خودرو در محله سرو آزاد یا پیکان شهر مراجعه کنند باید یک مسیر ۱۱ کیلومتری را طی کنند به همین منظور برای کاهش تردد، این زیرگذر نیاز به ساماندهی دارد.

حاجوی تصریح کرد: بخشی از سطح این زیرگذر مربوط به تردد خط ۵ مترو تهران به کرج است که امکان تعطیل کردن این خط مترو به دلیل حجم بالای جابه جایی مسافر امکان پذیر نیست؛ بنابراین برای این ساماندهی باید یک کار مطالعاتی صورت گیرد.

شهردار منطقه ادامه داد: ساماندهی این محور موجب بازآفرینی این نقطه و همچنین تردد آسوده خودروها از هر دو مسیر، تردد ایمن عابران پیاده و نهایتا خدمات رسانی بیشتر خودروهای امدادی در زمان وقوع حادثه به دلیل کاهش مسافت خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط