1401/10/09-17:41
شهردار منطقه هشت خبر داد:

کسب دو رتبه برتر در مسابقه آموزواره پاییزی حرکت/ آغاز مسابقه آموزواره زمستانی

کسب دو رتبه برتر در مسابقه آموزواره پاییزی حرکت/ آغاز مسابقه آموزواره زمستانی

شهرداری منطقه هشت در نخستین دوره برگزاری مسابقه آموزواره پاییزی «حرکت» دو رتبه برتر در رشته نقاشی کسب کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هشت، فاطمه تنهایی شهردار منطقه از کسب دو رتبه برتر در آموزه واره فصل پاییز خبر داد و گفت: از میان نزدیک به یکصد اثری که ارسال شده بود منطقه توانست دو اثر برگزیده (بهاره مهدوی و مهدا محمدخانی) برگزیدگان دوره پاییزی هستند.

این درحالی است که بیش از هفده هزار اثر از مناطق ۲۲گانه شهر تهران برای این مسابقه ارسال شده است.

به گفته تنهایی در مرحلۀ نهایی پس از بررسی آثار منتخب در چهار قالب نقاشی، خاطره، فیلم و عکس و با در نظر گرفتن ملاک‌های ارزش‌یابی شامل توجه کافی به محور‌های موضوعی، اصالت اثر، رعایت اصول زیبایی‌شناسی و تازگی در نگاه و زاویۀ دید، ۹ اثر در قالب‌های نقاشی، فیلم و خاطره به عنوان برنده معرفی شد.

وی از نصب آثار ارسالی برتر در ایستگاه‌های اتوبوس خبر داد و گفت: درابتدانقاشی ها در قالب پوستر منتشر و در فضاهای عمومی مانند دیوار مدارس، سراهای محلات و... نصب می شود.

تنهایی هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج فرهنگ و رفتارهای صحیح ترافیکی در بین شهروندان به ویژه نوجوانان و دانش آموزان دانست و افزود: آموزواره فصل‌های بهار، تابستان و پاييز برگزار شد و بنا به ضرورت تداوم و استمرار برنامه‌های آموزشی هدفمند، این آموزواره در فصل زمستان نیز اجرا می شود.

شهردار منطقه موضوع زمستانه این مسابقه را «هوا خوب می‌شود اگر...» معرفی و خاطرنشان کرد: استفاده از حمل و نقل عمومی، ترويج دوچرخه‌سواری و پياده‌روی، ضرورت معاينه فنی خودرو و... به عنوان مهمترين سرفصل‌های اين دورۀ آموزواره در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش شهروندان می توانند در تحويل و ارسال آثار صرفاً در قالب‌های نقاشی، خاطره، داستان كوتاه و فيلم يك دقيقه‌ای اقدام کنند. نشانی ارسال آثار به نشانی خیابان شهید اثنی عشری خیابان شهید موسوی پارک آموزش ترافیک و یا شماره تماس 09128994274 است.

این گزارش می افزاید که مشخصات مورد نياز در پشت نقاشي‌ها و مواردی از قبيل نام و نام خانوادگی، تاريخ تولد، كد ملی، شماره تلفن صاحب اثر الزامی است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط