1401/10/11-15:36

تداوم عملیات پیاده‌روسازی معابر منطقه ۱۳ در راستای شهر دسترس پذیر

تداوم عملیات پیاده‌روسازی معابر منطقه ۱۳ در راستای شهر دسترس پذیر

شهردارمنطقه ۱۳، پیاده روسازی و جدول گذاری از جمله فعالیت های مستمر در شهرداری منطقه برشمرد و افزود: عملیات پیاده‌روسازی معابر محدوده بر اساس اولویت بندی و باجدیت ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، با اشاره به اجرای سیاستهای عمرانی با هدف کسب رضایتمندی عمومی شهروندان گفت: ضمن احصا مسائل و مشکلات محلی، کلیه معابر سطح منطقه بر حسب نیاز و اعتبار تخصیص یافته، اولویت بندی شده و عملیات زیرسازی، پیاده‌روسازی و عمرانی در نواحی چهارگانه ومحلات کم برخورداراین منطقه اجرائی می شود.

وی هدف از اجرای این پروژه ها را ارتقاء کیفیت و مناسب سازی پیاده روهای سطح شهر به منظور تسهیل در عبور و مرور عابران و زیبایی بصری عنوان کرد و افزود: در حال حاضر، عملیات پیاده‌روسازی خیابان های پیروزی مقابل پلاک های عقب نشینی شده، ابوریحان همراه با احداث نوار بساوایی ویژه نابینایان و همسطح سازی انجام شده که با رضایتمندی ساکنان و اهالی محلات همراه بود.

شهردار منطقه ۱۳ خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه شاهد تسهیل رفت و آمد، افزایش ایمنی و کاهش حوادث خواهیم بود، علاوه بر آن جلوه بصری و شهری مسیر نیز متحول می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط