1401/10/11-21:10
در نشست فصلی کمیته بحران منطقه شش مطرح شد؛

استفاده از ظرفیت سازمان های خدمت رسان سطح منطقه در اجرای طرح "من شهردارم"

استفاده از ظرفیت سازمان های خدمت رسان سطح منطقه در اجرای طرح "من شهردارم"

رضا محمدی در نشست فصلی کمیته بحران این منطقه گفت: ظرفیت گروه های دوام به عنوان یک تشکیلات مردمی بزرگ می تواند بازوی قدرتمندی برای شهرداری منطقه شش در شناسایی ،احصاء نیازهای شهروندی باشد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه شش؛ شهردار منطقه ۶ در ادامه با اشاره به آغاز سراسری اجرای طرح "من شهردارم" در تهران اظهار کرد: همکاران ما با حضور در ارگان ها و سازمان های خدمت رسان سطح منطقه مثل شرکت های آب و فاضلاب، گاز، برق، مدارس، سراهای محلات، مساجد، مراکز فرهنگی، دانشگاهی، مراکز دولتی مستقر در منطقه و... علاوه بر اطلاع رسانی و معرفی طرح "من شهردارم" تلاش می کنند شهروندان را با این فرصت استثنایی پیش آمده آشنا سازند تا شهروندان پروژه های مورد نیاز محله و شهر خود را انتخاب کنند.

محمدی با اشاره به ضرورت استفاده ظرفیت گروه های دوام در معرفی طرح "من شهردارم" افزود: پروژه ها و برنامه های شهری باید متناسب با نیاز شهروندان در منطقه تعریف شود تا در نهایت نتایج اجرا و تلاش همکاران ما در شهرداری موجبات آرامش و آسایش مردم را فراهم کند و مشکلات شهری را به حداقل ممکن برساند.

شهردار منطقه ۶ با تاکید بر اهمیت برگزاری مرتب جلسات کمیته ایمنی گفت: ایجاد هماهنگی بین نهادها برای جلوگیری از بروز بحران ها و حوادث احتمالی یک اصل مهم در مدیریت شهری منطقه است و تلاش می کنیم با برگزاری مداوم جلسات، تعامل دوسویه بین شهرداری و سایر نهادهای خدمت رسان را ایجاد کنیم.

محمدی در پایان با اشاره مجدد به اهمیت طرح "من شهردارم" خاطر نشان کرد: به منظورنیازسنجی دقیق لازم است از تمامی پتانسیل های ارتباطی با شهروندان بهره ببریم و متعاقب آن با جمع بندی نظرات، ایده ها و درخواست ها مردم، بودجه سال ۱۴۰۲ را متناسب با نیاز شهروندان تدوین کنیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط