1401/10/11-22:21
با اجرای ۳ تقاطع غیر همسطح؛

۱۲ کیلومتر مسیر دسترسی کاهش و ایمنی تردد در شمال تهران افزایش می یابد

۱۲ کیلومتر مسیر دسترسی کاهش و ایمنی تردد در شمال تهران افزایش می یابد

شهردار منطقه یک گفت: اجرای ۳ تقاطع غیر همسطح در شرق منطقه یک با هدف کاهش بیش از ۱۲ کیلومتر مسیر دسترسی و ایمنی بیشتر در تردد شهروندان، در شمال تهران آغاز شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ در عملیات همزمان احداث و تکمیل ۲۳ تقاطع غیرهمسطح شهر تهران که با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران، محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران و دیگر شهرداران، معاونان و مدیران شهری برگزار شد با اشاره به پروژه های اجرایی منطقه یک گفت: دو پل دور برگردان غرب به غرب بزرگراه ارتش در شرق بلوار سوهانک و شرق بلوار شاهد و تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری- بزرگراه شهید بابایی، سه پروژه بزرگ ترافیکی و عمرانی اجرایی در شمال تهران است که کلنگ احداث آنها بر زمین زده شد.

وی افزود: با اجرای این پروژه ها شاهد کاهش مسیر و زمان دسترسی شهروندان در شبکه بزرگراهی تهران در شرق منطقه یک و تسهیل در دسترسی محلی خواهیم بود و همچنین حوادثی که در اثر دور زدن وسایل نقلیه در مسیر همسطح غرب به غرب ارتش که در برخی مواقع منجر به فوت می شد با اجرای این دو پل دوربرگردان و غیر همسطح، ایمن سازی و تردد شهروندان با سهولت بیشتر اجرا می شود.

صباغ تصریح کرد: تکمیل نشدن و بن بست بودن شبکه بزرگراهی شهیدباقری باعث افزایش طول سفر خودروها می شد و کسانی که درخواست تردد از شهید بابایی شرق به شهید باقری جنوب و نیز از شهید باقری شمال به شهید بابایی غرب را داشتند باید وارد بلوار نیروی زمینی و سپس زیرگذر و... می شدند که بیش از ۱۲ کیلومتر مسیر را باید طی می کردند که با اجرای این طرح این کاهش مسیر باعث کاهش سوخت، آلودگی هوا، زمان دسترسی و جلوگیری از حوادث می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط