1401/10/11-22:31
در حضور نماینده مردم تهران و مدیران ارشد شهری مطرح شد:

اتمام چهار پروژه عمرانی و پیشنهاد احداث چهار بازار میوه و تره‌بار جدید در منطقه هشت

اتمام چهار پروژه عمرانی و پیشنهاد احداث چهار بازار میوه و تره‌بار جدید در منطقه هشت

با حضور نماینده مردم تهران و معاون هماهنگی امور عمرانی شهرداری تهران، مطالبات شهروندان منطقه هشت در مسجد حضرت ولیعصر(عج) پیگیری شد و فاطمه تنهایی شهردار منطقه در این مسجد از بهره‌برداری دو پروژه غیرمستمر و اتمام چهار پروژه احداثی دیگر در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ با حضور علی خضریان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی شهرداری تهران و فاطمه تنهایی شهردار منطقه مسائل و مشکلات محله نارمک و محلات پیوسته این منطقه بررسی شد.

در این دیدار بدون واسطه که بعد از نماز مغرب و عشا برگزار شد؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه هشت بعد از تسلیت و گرامی‌داشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گزارشی از اقدامات عمرانی و پروژه ‌هایی در دست اقدام در منطقه و پیشرفت فیزیکی آن‌ها ارائه کرد و گفت: با توجه به تأکیدات شهردار محترم تهران مبنی بر ضرورت افزایش سرانه‌های شهری، با تلاش مستمر همکارانم در راستای افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های اولویت دار منطقه، ۱۴ پروژه غیر مستمر احداثی در سال ۱۴۰۱ در دستورکار قرار داده شد.

فاطمه تنهایی به جانمایی این پروژه‌ها بر اساس نیازسنجی و امکان‌سنجی محلات اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون پروژه‌های بوستان مهتاب، پل عابر پیاده مسیل باختر اتمام یافته و چهار پروژه پارکینگ شهید مدنی، احداث و توسعه پایانه‌های و پارک‌سوارهای درون شهری سه راه تهرانپارس، احداث مخزن و تصفیه خانه مکانیزه، احداث مخزن بوستان امدادگران تا پایان بهمن ماه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

تنهایی بر ضرورت افزایش سرانه‌های خدماتی به ویژه میادین میوه و تره‌بار تاکید کرد و گفت: ظرفیت‌ بازار و میادین سطح منطقه بررسی شده و در همین راستا احداث چهار بازار میوه و تره‌بار در نقاط مختلف منطقه پیشنهاد شده است.

گفتنی است در ادامه این نشست مردمی که غروب روز دهم دی ماه با حضور جمعی از نمازگزاران و شهروندان منطقه هشت انجام شد، شهروندان منطقه به صورت رو‌دررو با نماینده خود در مجلس شورای اسلامی و مدیران شهری سخن گفتند و درخواست‌های کتبی نمازگزاران دریافت و مطالبات آن‌ها پیگیری شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط