1401/10/14-00:55
در بازدید رییس و نایب رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

روان سازی ترافیک با توسعه پارکینگ های طبقاتی در منطقه ۱۹

روان سازی ترافیک با توسعه پارکینگ های طبقاتی در منطقه ۱۹

رییس و نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با همراهی شهردار و مدیران منطقه ۱۹ از روند پیشرفت پروژه های درحال احداث بازدید و بر روان سازی ترافیک با توسعه پارکینگ های طبقاتی در این منطقه تأکید کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، سید جعفر تشکری هاشمی رییس و سید محمد آقا میری نائب رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با حضور در انتهای خیابان رحمان ضمن بازدید از وضعیت این معبر پرتردد بر تسریع در آغاز عملیات بازگشایی این خیابان به بلوار شقایق تأکید کردند و خواستار اخذ مجوز های مربوطه از سازمان حمل و نقل ترافیک شدند.

رییس و نایب رییس اینکمیسیون به خیابان خلازیر در ناحیه سه رفتند و از پروژه احداث این خیابان به طول ۸۷۰ متر که باعث ایجاد دسترسی به بزرگراه آزادگان شده است بازدید کردند.

بازدید از ساختمان سرای محله اسماعیل آباد به عنوان سیزدهمین سرای محله این منطقه با مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع با اتاق ها و سالن های مختلف و متعدد با کاربری فرهنگی و اجتماعی از دیگر مکان های مورد بازدید اعضای شورای اسلامی شهر تهران بود که در حال حاضر این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۸۳ درصد عملیات کانال و لوله کشی فاضلاب و تاسیسات آن در مرحله اتمام قرار دارد.

بررسی وضعیت بهسازی پایانه شهید سروری به دلیل نشست های ایجاد شده در این محدوده و اجرای عملیات زیر سازی، تراش و اقدامات ترافیکی و عملیات احداث مسجد حضرت ابوالفضل(ع) با زیربنای ۲ هزار و ۳۵۰ متر مربع در سه طبقه که سنگ نمای چهار طرف مسجد به پایان رسیده و کاشی کاری سرویس بهداشتی و نصب کانال آن نیز در حال انجام است از دیگر مکان های مورد بازدید بود.

تشکری هاشمی در بازدید از عملیات احداث پارکینگ مکانیزه جانباز با توجه به فضای موجود خواستار بررسی امکان توسعه آن در راستای تأمین پارکینگ بازار مبل نعمت آباد شد.

بازدید از عملیات احداث تصفیه خانه میدان مرکزی میدان میوه و تره بار، محل ایجاد رمپ و لوپ شکوفه به شهید کاظمی، ایجاد لوپ دسترسی به محله نعمت آباد از دیگر مکان های مورد بازدید رییس و نایب رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از منطقه ۱۹ بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط