• خانه
  • حمل و نقل و ترافیک
1401/10/15-21:14
همزمان با فصل پاییز صورت گرفت؛

نصب و مرمت بیش از هزار تابلو و تجهیزات ترافیکی در منطقه ۱۳

نصب و مرمت بیش از هزار تابلو و تجهیزات ترافیکی در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک در فصل پاییز از نصب و مرمت بیش از هزار تابلو و تجهیزات ترافیکی با هدف کاهش ترافیک و افزایش ضریب ایمنی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه با اشاره به عملکرد ترافیکی این منطقه در فصل پاییز گفت: تابلوهای هدایت مسیر و علائم هشدار دهنده کمک زیادی به کاهش خطر وروانسازی ترافیک در مسیر می کند و در این راستا، حدود ۵۰۰ تابلو اخطاری، اسامی معابر و اماکن، انتظامی، هدایت مسیر، اخطاری، معابر و اماکن، انتظامی و هدایت مسیر مرمت و نصب شدند.

او به تثبیت خشکه چینی در خیابان شمس حدفاصل میدان رحیمی تا میدان اطلاعات اشاره کرد و افزود: با توجه به تائید پلیس راهور در خصوص تاثیر مثبت محدوده خشکه چینی شده در روانسازی عبور و مرور، این پروژه با نصب ۴۳۰ مترطول جدول دوبل انجام و به بهره برداری رسید.

شهردار منطقه ۱۳ در خصوص ایمن سازی معابر اظهار داشت: بیش از ۵۷۰ مورد تعمیر و نگهداری نیوجرسی، بشکه ایمنی، کاشن تانک، استوانه ایمنی علائم ایمنی افقی برجسته و سرعتکاه و بیش از هزار متر گاردریل و نرده ایمنی مرمت و نصب شده است.

او، نصب سنگدال مناسب سازی، مرمت و نصب دستک پل های همسطح و مرمت پل فلزی از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط معاونت حمل و نقل ترافیک برشمرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط