1401/10/16-17:29
با راه اندازی مرکز فراهنگ؛

مراقبت های سلامت سالمندان در شمال تهران ارتقاء می یابد

مراقبت های سلامت سالمندان در شمال تهران ارتقاء می یابد

شهردار منطقه یک گفت: مراقبت های سلامت سالمندان، با مشارکت گروه های متخصص در حوزه های توانبخشی فیزیکی، روانی، اجتماعی و... با هدف فراهم نمودن زمینه های سالمندی سالم در شمال تهران ارتقاء می یابد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در نشست هم اندیشی اجرایی سازی و راه اندازی مرکز روزانه مراقبت از سالمندان که با حضور سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران، حمید صاحب مدیر کل اداره سلامت شهرداری تهران، سلیمه رودکی سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی و مدیران و کارشناسان سلامت در منطقه یک برگزار شد، با اعلام خبر فوق افزود: فعالیت اصلی در مركز فرآهنگ در راستای ایجاد فرصتی برای سالمندان جهت برخورداری از مراقبت های روزانه با محیطی امن و ایمن برای گذراندن روز با انجام فعالیت های لذت بخش و آموزشی خواهد بود.

صباغ با تاکید بر راه اندازی این مرکز خاطر نشان کرد: تعامل اجتماعی معنی دار سالمندان در این مراکز می تواند سلامت روحی و جسمی آنان را بهبود بخشد، به جلوگیری یا به تأخیر انداختن افت شناختی كمك كند و سطح استقلال و عزت نفس آنان را با ورود در شبکه ارتباطی جدید و دریافت حمایت و پشتیبانی همسالان توسعه دهد.

او در پایان با اشاره به مکان در نظر گرفته شده جهت مناسب سازی برای مرکز فراهنگ در شمال تهران گفت: ساختمانی واقع در بوستان موعود در محله اوین، خيابان هشترودی، كوچه كيوان برای این طرح در منطقه یک در نظر گرفته شده که در مرحله مناسب سازی و تجهیز است تا سالمندان این منطقه هر چه سریعتر بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط