1401/10/18-15:38

همکاری شهرداری منطقه ۴ در تجهیز راه مواصلاتی جاده تلو به لواسانات

همکاری شهرداری منطقه ۴ در تجهیز راه مواصلاتی جاده تلو به لواسانات

طی نشستی با مدیران شهری منطقه ۴ و حریم این منطقه درخصوص ساماندهی و تعریض حریم شمال شرق - جاده تلو به لواسانات- تصمیم گیری شد و شهردار منطقه ۴ قول مساعدت در تجهیز این جاده را داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این نشست که با حضور امام جمعه لواسانات، رییس پلیس راه تهران بزرگ، دادستان  و شهردار لواسانات، رییس شورای اسلامی شهر لواسان، رییس حمل و نقل جاده ای لواسان،  شهردار منطقه ۴ و رییس اداره حریم منطقه برگزار شد، درخصوص ساماندهی و تعریض جاده تلو به لواسانات بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست دادستان لواسان درخصوص جاده تلو اقداماتی را به صورت اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برشمرد و گفت: اولین اقدام نصب تابلو در محدوده دو شهر تهران و لواسانات است که محدوده حریم به طور روشنی قابل مشاهده باشد.

او درباره مشکلات و آسیب های جاده تلو صحبت کرد و گفت: ایمن سازی و بهسازی این جاده به منظور کم شدن تصادفات، ترافیک جاده ای و امنیت شهروندان از دغدغه های اصلی ماست.

او در ادامه این جلسه درخصوص تعریض جاده ای گفت: تعریض جاده ای می بایست با مطالعات تخصصی و عملیاتی انجام گردد و نخاله هایی که در مسیر این جاده انباشته شده و سگ های ولگرد به سرعت جمع آوری شود.

رییس حمل و نقل جاده ای لواسانات در ادامه این جلسه گفت: محور تلو از گذشته جزو پروژه های اولویت دار در بحث تعریض و روشنایی جاده بوده که در این میان بحث روشنایی جاده علاوه بر امنیت جانی و مالی شهروندان، کاهش ترافیک را نیز در بر خواهد داشت.

در ادامه این نشست کمالی زاده شهردار منطقه ۴ درباره این پروژه قول مساعدت داد و گفت: در بحث تعریض و تکمیل این جاده در حریم شمال شرق پایتخت، مدیریت شهری منطقه ۴ در بحث نیوجرسی های جاده ای قول مساعدت داده و در تهیه و نصب آن به جد تلاش خواهد کرد.

شهردار منطقه ۴ در ادامه این جلسه بر سه بحث ایمنی،  تجهیزات جاده ای و اصلاح مسیر تاکید کرد وگفت : تکمیل و تجهیز این جاده به عنوان راه مواصلاتی مردم قدمی است برای رضایت و آسایش آنها که با یاری خداوند و تلاش مدیریت شهری هرچه زودتر بدان خواهیم رسید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط