1401/10/18-22:02
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ خبر داد:

تشکیل اولین مجمع رسانه های محلی شمال شرق تهران

تشکیل اولین مجمع رسانه های محلی شمال شرق تهران

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ از تشکیل اولین مجمع رسانه های محلی در این منطقه خبرداد و گفت: رسانه های محلی نقش بسزایی در تبادل اطلاعات مورد نیاز محلات و مدیریت شهری دارند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ "ابوذر قهرمانی" با اشاره به تاثیر و شناخت رسانه های محلی در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، شهری و... محدوده خود گفت: با استفاده از ظرفیت های رسانه های محلی می توان شهروندان را در جریان برنامه ها و فعالیت های مدیریت شهری قرار داد و از نقطه نظرات و پیشنهادهای سازنده آنها در پیشبرد اهداف استفاده کرد.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ضمن بیان اینکه با مشارکت رسانه های محلی و مدیران سرای محلات و رابطان خبری، اولین مجمع رسانه ای تهران در منطقه ۴ تشکیل می شود، افزود: این مجمع اتاق فکری خواهد بود که به واسطه آن می توان پیشنهادهای معتمدین و نخبگان محلی را در راستای فعالیت های مدیریت شهری جمع آوری و منعکس کرد و با برنامه ریزی میتوان گام های اساسی دراین زمینه برداشت.

گفتنی است در این نشست مدیران رسانه های محلی منطقه ۴، مدیران سرای محلات ۲۰ گانه و رابطین خبری معاونت ها و نواحی ۹ گانه حضور داشتند و در پایان با رای گیری، دبیر اولین مجمع رسانه محلی منطقه ۴ انتخاب شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط