1401/10/20-23:02
آبادیان در هفتمین نشست شهر ایمن گفت:

از همه ظرفیت های حقوقی و فنی جهت ایمن کردن منطقه ۷ استفاده خواهیم کرد

از همه ظرفیت های حقوقی و فنی جهت ایمن کردن منطقه ۷ استفاده خواهیم کرد

سی و نهمین جلسه کمیته ایمنی و مدیریت بحران و هفتمین جلسه شهر ایمن با حضور رئیس کمیته ایمنی و مديريت بحران شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه ۷ و جمعی از مدیران این منطقه، نمایندگان آتش نشانی، ستاد مدیریت بحران برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در جریان این نشست نصراله آبادیان شهردار منطقه به ارائه گزارش اقدامات اجرا شده در این منطقه در راستای کمیته ایمنی پرداخت و گفت: در ابتدا با جلساتی که با همکاران مان در سازمان آتش نشانی داشتیم و براساس لیست کلی که برای شهر تهیه شده بود، لیست مختص به منطقه ۷ به صورت متمرکز در اولویت اقدامات قرار داده شد و برای هر کدام از ساختمان هایی که در لیست قرمز قرار داشتند یک راهکار عملی مدنظر قرار دادیم.

وی تصریح کرد: جلسات متعددی با رئیس محترم دادستانی برگزار کردیم تا بتوانیم از حداکثر ظرفیت قضایی در این موضوع بهره ببریم از همین رو بازدیدهای میدانی ویژه پلاک های قرمز و مراکز مورد نظر برقرار و دستوراتی برای املاک صادر و از تمام ذی مدخلان در محل دعوت و برای هر ملک کمیته ای در سطح عالی تشکیل شد.

شهردار منطقه ۷ عنوان کرد: تعاملات خوبی با نهادهای مختلف برای برقراری کمیته ایمنی و مدیریت بحران داریم و از ظرفیت های حقوقی در این موضوع به نحو احسن در حال استفاده هستیم. در بحث عرصه های عمومی نیز تمرکز بر بحث HSE داریم و اقدامات موثری نیز در این حوزه انجام شده است.

وی در ادامه درخواست های خود از رئیس کمیته ایمنی و مديريت بحران شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر تامین اعتبار معنادار در بخش مدیریت بحران برای وزارتخانه ها و دیگر نهادها در بودجه سال ۱۴۰۲، معرفی مجری های ذی صلاح در سطوح مختلف از سوی نهادهای تخصصی مثل آتش نشانی و مدیریت بحران برای حل مشکل ایمنی ساختمان ها، استفاده از تجربه موفق شهرداری در دفاتر تسهیلگری در نوسازی بافت فرسوده و استفاده از چنین ظرفیتی در بحث ایمنی را مطرح کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط