1401/10/22-14:52
شهردار منطقه یک:

عملیات برف روبی با آماده باش شبانه روزی نیروهای برف روب در حال انجام است

عملیات برف روبی با آماده باش شبانه روزی نیروهای برف روب در حال انجام است

نیروهای شهرداری منطقه یک با آماده باش کامل و شبانه روزی جهت رفع لغزندگی و یخ زدگی معابر در حال فعالیت هستند تا هیچگونه مشکل تردد در معابر نداشته باشیم.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی و عملیات برف روبی معابر سطح منطقه با بیان این مطلب که از ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه همکاران ما در سطح منطقه عملیات شن پاشی معابر را با تجهیزات آغاز کردند، گفت: ۵۲ دستگاه خاور ، ۱۵ کامیون ۱۰ چرخ، ۷ لودر و ۴۸ دستگاه ماشین مکانیزه شن پاشی عملیات برف روبی معابر برف‌گیر منطقه را انجام داده اند.

او ادامه داد: همه امکانات خدمات شهری منطقه از جمله کامیون های شن پاش و تیغه دار در حال ماموریت هستند و تایید عملکرد شهرداری نیز گفته های نیروهای پلیس راهور است که در گره های ترافیکی سطح شهر حضور دارد و از نزدیک اقدامات را رصد می کند.

وی افزود: با افزایش احتیاط مردم و کاهش سرعت در حین رانندگی حجم ترافیک در زمان بارش ها افزایش پیدا می کند و این افزایش ترافیک موجب پس زدگی آن به معابر فرعی می شود.

شهردار منطقه یک در خصوص محوری که شب گذشته دارای بار ترافیکی بود گفت: با حضور در محل مشخص شد درواقع پس‌زدگی ترافیک از اتوبان امام علی(ع) و شهید بابایی در بلوار نیروی زمینی و ترافیک بلوار نیروی زمینی در اتوبان ارتش بود که همکاران پلیس راهور نیز در محل این گره ترافیکی حضور داشتند.

صباغ با اشاره به مشکل قدیمی ترافیکی در این محدوده ادامه داد: قرارگیری دوربرگردان غیراستاندارد بعد از شهرک شهید محلاتی یکی از مشکلات قدیمی ترافیکی این منطقه است که پلیس راهور نیز اصرار بر مسدود کردن آن دارد.

وی افزود: شهرداری تهران در همان محدوده با تجهیز کارگاه در حال احداث پل دوربرگردان استانداردی است که کلنگ آن چندی پیش زده شد و با اتمام آن بار ترافیکی محدوده فوق روان می شود.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: انجام عملیات برف روبی در معابر شمال تهران همچنان با حضور نیروهای برف روب و استفاده از ماشین آلات مکانیزه و... در حال انجام و معابر اصلی برای تردد خودروها کاملا باز است و عملیات تا برف روبی کامل از معابر فرعی و درجه دو، سه، پل های عابر، پیاده روها و... ادامه دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط