1401/10/22-22:51
محمد هادی علی احمدی خبر داد؛

برگزاری بیش از ۹ هزار نفر ساعت کلاس آموزشی ترافیکی ویژه توان یابان و شهروندان در منطقه ۱۳

برگزاری بیش از ۹ هزار نفر ساعت کلاس آموزشی ترافیکی ویژه توان یابان و شهروندان در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از برگزاری ۱۴۰۰ نفر ساعت کلاس آموزشی دوچرخه‌سواری ویژه توانیابان خبر داد و افزود: بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ نفر ساعت کلاس آموزشی نیز در مدارس و سرای محلات برگزار شده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه گفت: به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه و با استفاده از کارشناسان مجرب حوزه های مختلف اجتماعی رانندگان اتوبوس با شرکت در کارگاههای تخصصی برای کنترل هیجانات در حین کار آموزش می بینند. 

 فعالیت رانندگان اتوبوس از کارهای پر مشقتی است که به دلیل ارتباط هر روزه با گروههای مختلف از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است و توجه به آموزش رانندگان در عرصه های مختلف ضرورتی اجتناب ناپذیر تلقی می شود.

محمد هادی علی احمدی با اشاره به اینکه ورزش دوچرخه سواری برای قشر توان یابان جسمی، حرکتی و ذهنی یک کاردرمانی و توان بخشی محسوب می شود افزود: ۱۴۰۰ نفر ساعت کلاس آموزشی در فصل پاییز ویژه توان یابان با هدف افزایش ایمنی، مهارت، افزایش نشاط و اعتماد به نفس این گروه مهم از جامعه برگزار شده است.

وی همچنین از برگزاری ۷۶۰۰ نفر ساعت کلاس آموزشی در مدارس و سرای محلات خبر داد و افزود: به منظور فرهنگ سازی بهینه در امور ترافیکی و ارتقاء سطح معلومات کودکان و دانش آموزان در زمینه مسائل حمل ونقل شهری، با توجه به استعداد فراگیری بیش تر در سنین کودکی و نوجوانی، برگزاری منسجم دوره های آموزش ترافیک در مدارس و سرای محلات به طور جدی و مستمر برگزار می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط