1401/10/23-01:03
شهردار منطقه۸ خبر داد:

آغاز عملیات احداث ایستگاه بی آرتی در محدوده بزرگراه امام علی(ع)

آغاز عملیات احداث ایستگاه بی آرتی در محدوده بزرگراه امام علی(ع)

عملیات احداث و راه اندازی احداث ایستگاه بی آرتی فدک در منطقه هشت تهران با هدف کاهش فاصله بین ایستگاهی، سامانه تندرو اتوبوس های خط ۹ در منطقه هشت تهران آغاز شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه از آغاز عملیات احداث ایستگاه بی آرتی فدک در بزرگراه امام علی(ع) (شمال به جنوب) در محدوده کوچه همسایگان خبر داد و افزود: یکی مشکلات شهروندان در محله فدک نبود ایستگاه بی‌آرتی بود و شهروندان محله برای دسترسی به ایستگاه بی آرتی مجبور بودند مسافت بسیار زبادی را حد فاصل بین دو ایستگاه سبلان و فرجام طی کنند.

شهردار منطقه ۸ با اشاره به قرار گیری این ایستگاه در مسیر خط ۹ سامانه تندرو اتوبوس های شهری ادامه داد: خط ۹ سامانه اتوبوس تندرو تهران یکی از طولانی‌ترین خطوط BRT است که شمال تهران را به جنوب متصل و تعداد زیادی از مسافران را روزانه جابجا می کند.

وی گفت: در بازدید های میدانی از محلات و گفت و گو با شهروندان در مساجد و محله‌ها، یکی از مطالبات شهری در محله فدک رفع معضل چند ساله شهروندان در این موضوع بود که با پیگیری و بررسی کارشناسان حوزه حمل و نقل ترافیک، موانع مرتفع و هماهنگی های لازم جهت احداث این ایستگاه از سوی منطقه انجام شد.

تنهایی از آغاز عملیات احداث این ایستگاه از آذرماه خبر داد و افزود: طبق پیش بینی های انجام شده عملیات عمرانی این ایستگاه تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط