1401/10/24-15:07
میز خدمت شهرداری منطقه ۸ در کلیسا تارگمانچاتس؛

۱۱۰ شهروند در میز خدمت شهرداری منطقه ۸/ بهسازی مراکز فرهنگی جامعه ارامنه

۱۱۰ شهروند در میز خدمت شهرداری منطقه ۸/ بهسازی مراکز فرهنگی جامعه ارامنه

شهردار منطقه ۸ از اجرای عملیات بهسازی مراکز فرهنگی جامعه ارامنه این منطقه در سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۵۴۰ مترمربع روکش آسفالت به میزان تقریبی ۶۷ تن در این مراکز انجام گرفته است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ به مناسبت سال نو میلادی با هم‌وطنان و شهروندان جامعه ارامنه در کلیسا تارگمانچاتس دیدار و گفت‌وگو کرد.

تنهایی با اشاره به این‌که بیش از پنج محله در این منطقه میزبان شهروندان اقلیت‌های دینی است  افزود: شهرداری منطقه ۸ در راستای بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی ) همه تلاش خود را برای ارائه بیشترین خدمات و امکانات به این همشهریان انجام می‌دهد.

شهردار منطقه۸ همچنین از اجرای عملیات بهسازی مراکز فرهنگی جامعه ارامنه منطقه ۸ در سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۵۴۰ مترمربع روکش آسفالت به میزان تقریبی ۶۷ تن در این مراکز انجام گرفته است که این اقدام شهرداری منطقه تشکر و قدردانی اقلیت های مذهبی به ویژه جامعه ارامنه ساکن را پی داشته است.

دستیار ویژه شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی در این دیدار گفت: در کلیسای تارگمانچاتس منطقه۸، بالغ بر ۱۱۰ نفر مراجعه کننده داشتیم و اکثریت درخواست ها مربوط به آرامستان‌های ارامنه، مدارس، کلیساها، معابر و محلات ارمنی‌نشین و دسترسی های محلی آنها بود.

گفتنی است در این طرح که با حضور سید سعید صدرزاده، دستیار شهردار در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی و آرا شاواردیان، نماینده جامعه ارامنه در مجلس شورای اسلامی ، برای اولین بار درکشور انجام شد؛ از خانواده شهدا و جانبازان جامعه ارامنه نیز تقدیر به عمل آمد.

همچنین این طرح(طرح بهشت) از ۱۸ دی همزمان با اولین روز سال نو ارامنه ایرانی در پایتخت آغاز شد و روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه در کلیسای ترگمانچاتس محله زرکش منطقه۸ به اجرا درآمد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط