1401/10/26-20:17
نرگس معدنی پور در واکنش به حواشی فیش حقوقی دخترش:

اگر این امر باعث ناراحتی مردم شریف شده است، بابت آن عذرخواهی می کنم

اگر این امر باعث ناراحتی مردم شریف شده است، بابت آن عذرخواهی می کنم

خانم منصورلی با توجه به حواشی ایجاد شده از سمت خود استعفا و متن آن را تقدیم رئیس شورای اسلامی شهر تهران کرده است.

به گزارش شهردارآنلاین؛ در توضیح این موضوع نرگس معدنی پور عضو شورای شهر تهران در گفتگو با تسنیم گفت: جامعه در شرایط خاصی قرار دارد و هرگونه خبری می تواند ضریب حساسیت مردم را افزایش دهد. با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت ایجاد آرامش در افکار عمومی با وجود اینکه هیچگونه اقدام غیر قانونی در زمینه انتصاب مسئول دفتر اینجانب صورت نگرفته و پرداختی ها در این جایگاه شغلی به صورت یکسان در شورای اسلامی شهر تهران صورت گرفته و تمام دفاتر اعضا دارای پست و پرداختی های مشابه هستند، اما خانم منصورلی با توجه به حواشی ایجاد شده از سمت خود استعفا و متن آن را تقدیم رئیس شورای اسلامی شهر تهران کرده است.

وی ادامه داد: آنچیز که در شرایط کنونی جامعه مهم است آرامش مردم و حل دغدغه های آنان است. بر همین اساس استعفای تقدیم شده، پذیرفته شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مصوبه تعارض منافع نیز توضیح داد: در خصوص مصوبه تعارض منافع اگر منعی برای به کارگیری خانم منصورلی وجود داشت، حوزه مربوطه که کاملا در جریان نسبت ایشان با بنده بوده اند باید متذکر می شدند و اگر بنده را در جریان قرار میدادند حتما نسبت به اجرای آن اقدام می کردم و فرد دیگری را در این جایگاه به کار می گرفتم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان تاکید کرد: اگر این امر باعث ناراحتی مردم شریف شده است، بابت آن عذرخواهی می کنم.

نظرات

captcha
  • محمدی 27 دی

    عذرخواهی چیه ؟ باید فلک شود .

اخبار مرتبط