1401/10/28-11:25
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در جلسه شورای معاونین منطقه ۵:

مکتب کاری مدیریت شهری کنونی سیستم دموکراسی نخبه محور و گفتگو محور است

مکتب کاری مدیریت شهری کنونی سیستم دموکراسی نخبه محور و گفتگو محور است

جلسه شورای معاونین منطقه ۵ با حضور داود گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، گودرزی در این جلسه با تشکر از مجموعه شهرداری در همه ادارت و معاونت ها که در اقدامات ماه های اخیر سربلند از مدیریت خارج شدند گفت: موضوعات مهم و کلانی چون ساماندهی زائران اربعین، اغتشاشات اخیر و بارش سنگین برف را در مدت اخیر شاهد بودیم که آنچه واضح است تلاش و مجاهدت و رشادت های همکاران بوده است.

او ادامه داد: شهرداری جزء مجموعه های پر زحمت و پر تلاش در کشور است ولی انتظارات  افکار عمومی از این مجموعه بالاست. واقعا اقدامات صورت گرفته قابل تقدیر است و رسانه ها نیز بایستی دقت نظر بیشتری داشته در این زمینه داشته باشند. البته که مشکلاتی هم وجود دارد که به اطلاع شهردار محترم می رسانیم تا طبق گفته دکتر زاکانی مجموعه شهرداری را متحول کنیم.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران تاکید کرد: مجموعه اداره شهرداری طی سال ها فعالیت متمادی تنوع و گستردگی پیدا کرده و به مرور دچار اشکلات و روزمرگی هایی شده و پاره ای از دستورالعمل ها اشتباه و دارای اشکال است که سبب شده کار سخت شده و این رویه های غلط باعث می شود که انرژی ما بیشتر گرفته شود.

گودرزی با بیان اینکه طی بازدیدها و مطالعه گزارشات به این فکر رسیدیم که چه کنیم که انرژی ها همسو شود تا به جوابی بهتر برسیم تاکید کر در این زمینه اولویت را به اصلاح فرایند ها، رویه ها و دستور العمل ها و تحولی که دکتر زاکانی مد نظرشان است گذاشتیم و اینکه با تحولات درون زا و برون زا بتوانیم شهرداری را متحول کنیم.

او خاطرنشان کرد: مدیرانی تحولی باشیم یعنی به وضع موجود قانع نباشیم و تلاش کنیم و ناامیدانه کار نکنیم. پای حرف ها و پای تحول و اصلاح محکم بایستیم و از همدیگر مطالبه کنیم و از صحبت کردن و بیان حقیقت ترس و واهمه نداشته باشیم.

گودرزی ادامه داد: در مکتب کاری آقای زاکانی سیستم، دموکراسی نخبه محور و گفتگو محور است و اصلا نگاه از بالا به پایین وجود ندارد و بایستی حرف و پیشنهاد از کارمند، رئیس ادارات، شهردار ناحیه و معاونت ها به ترتیب بجوشد و بالا بیاید و در بالا هم با یک خردمندی با این جوشش رفتار شود تا همه با هم و در کنار هم و به کمک هم این تحول رو ایجاد کنیم.

گودرزی افزود: درست است که مسائل با یک روز و دو روز حل نمی شود اما باید پیگیری کرد چون ما مسئولیم و بحث شهر است و مردمان ساکن در شهر هستند و بایستی به یک خروجی مناسب برسیم و پاسخگو باشیم و بایستی فردی با جسارت، حق طلب و مجاهد جهادگر برای مردمان شهر باشیم.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در ادامه سخنان خود گفت: می توانیم تبدیل به مدیر تحولی و مردمی و خستگی ناپذیر و مجاهد شویم که اگر به این نقطه برسیم نشان دهنده عمل جمعی ماست و اینکه با هم هماهنگ بودیم و کارآمدی این شهر و شهرداری را باید ارتقا دهیم و نشان دهیم بچه های انقلابی و مذهبی بهترین نوکران مردم هستند و باید برای مردم اینکه فساد کم شده است ملموس باشد تا شهر و شهرداری سالم داشته باشیم.

در پایان این نشست، داوود گودرزی با حضور در سامانه ۱۳۷ از زحمات همکاران تقدیر و تشکر نمود و سپس ضمن دیدار با برخی از شهروندان در جریان پرونده های مهم و خاص حوزه شهرسازی و معماری منطقه قرار گرفته و تصمیماتی اتخاذ شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط