1401/10/28-23:12
با حضور مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)؛

آیین تکریم و معارفه معاون عروجیان سازمان برگزار شد

آیین تکریم و معارفه معاون عروجیان سازمان برگزار شد

آیین تکریم و معارفه معاون عروجیان سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با حضور مدیرعامل و معاونان این سازمان برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی بهشت زهرا(س) در ابتدای این جلسه جواد تاجیک مدیرعامل سازمان با بیانی از فرامین حضرت زهرا سلام الله علیها در اهمیت خدمت رسانی و توجه به وجوهات عبادت که بالاترین آن خدمت رسانی به مردم است به اهمیت خدمت رسانی در این سازمان پرداخت.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) با تاکید بر اهتمام شهردار تهران در خصوص کارکنان این مجموعه خدمت رسان و کاستن دغدغه های معیشتی و رفع موانع کاری و اداری افزود: خبرهای خوبی در مسیر تعیین تکلیف پرسنل محترم خاصه در معاونت عروجیان و به کارگیری در پست‌های مصوب سازمان در پیش است و در زمان خودش اعلام خواهد شد.

تاجیک با اشاره به تکریم روح الله محسنی معاون پیشین مجتمع عروجیان گفت: تکریم آقای محسنی بر همگان تکلیف است و این تکلیف از ناحیه امام المتقین سلام الله علیه در نامه به جناب مالک برای ما تکلیف و وظیفه شده است.

گفتنی است روح الله محسنی نیز ضمن تشکر از اعتماد آقای تاجیک از تلاشهای مجموعه عروجیان نیز تقدیر کرد و گفت: بهتر و ساعی تر از کارکنان این مجموعه سراغ ندارم و دست یکایک این عزیزان خدا را می بوسم. امیدوارم خداوند رضایت کامل از این مدت خدمت رسانی داشته باشند. برای معاون جدید آرزوی موفقیت می کنم و از همکاران حلالیت می طلبم.

علی رباطی اول نیز به عنوان معاونت عروجیان سازمان نیز با تاکید بر متخصص بودن مجموعه عروجیان در فعالیت‌های مختلف و ماموریت‌های محوله گفت: اگر خدمات ما در مسیر جلب رضایت احدیت باشد یقینا به واسطه محبت ما به خاندان عصمت علیهم السلام خصوصا حضرت زهرا سلام الله علیها در میان مردم داغدار و مصیبت دیده جلوه و نُمود خواهد نِمود و از نقایص آن کاسته خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط