1401/10/29-20:58

شهرداری منطقه ۷ و دانشگاه خوارزمی پروژه محله‌ای مشارکتی انجام می دهند

شهرداری منطقه ۷ و دانشگاه خوارزمی پروژه محله‌ای مشارکتی انجام می دهند

شهردار منطقه ۷ با حضور در دانشگاه خوارزمی با رئیس و مدیران این مرکز دیدار کرد و در خصوص اجرای ویژه برنامه های علمی فرهنگی با هم به گفتگو پرداختند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، تکمیل مسجد دانشگاه خوارزمی، همکاری در اجرای برنامه های فرهنگی و علمی، همکاری فی مابین با کانون های علمی و انجمن های فرهنگی، طراحی گذر علمی فرهنگی در خیابان خاقانی، بررسی فضای سبز دانشگاه و ساماندهی آن، راه اندازی موزه علنی دانشگاه خوارزمی و تبدیل این دانشگاه به مرکز گردشگری علمی از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۷ با تاکید بر این که مردم ساکن در اطراف دانشگاه انتظار دارند این دانشگاه تاثیرات فرهنگی و اجتماعی خود را در زیست بوم خود داشته باشد، گفت: با اجرای یک پروژه محله‌ای مشارکتی با دانشگاه و تبدیل خیابان منتهی به دانشگاه به گذر فرهنگی، می توانیم در جهت افزایش سرانه های فرهنگی شهروندان و تسهیل گری لازم در راستای رضایتمندی آنان گام های مهمی برداریم.

وی ادامه داد: این طرح مفهومی باید به نحوی طراحی شود که دانشجویان نیز با آن ارتباط برقرار کنند و امکانات و نیازهای مورد نیاز خود را در اطراف محل تحصیل خود دریافت کنند.

آبادیان در خصوص همکاری شهرداری منطقه ۷ با دانشگاه خوارزمی در جهت راه اندازی موزه علمی این مرکز به عنوان یکی ازقدیمی ترین دانشگاه های ایران، خاطرنشان کرد: با ایجاد زمینه همکاری با شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران و طراحی مفهومی برای راه اندازی این موزه می توان زمینه ایجاد گردشگری علمی را در این منطقه فراهم کنیم.

لازم به ذکر است در این نشست مسائل مختلف دانشگاه و نحوه همکاری و مشارکت شهرداری در اجرای طرح های مختلف بررسی شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط