1401/11/02-13:01
در طرح نهضت درختکاری انجام می شود؛

کاشت ۸ هزار نهال مثمر و غیرمثمر در حیاط منازل و سطح منطقه ۱۵

کاشت ۸ هزار نهال مثمر و غیرمثمر در حیاط منازل و سطح منطقه ۱۵

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ گفت: در طرح نهضت درختکاری، ۸ هزار نهال مثمر و غیرمثمر در حیاط منازل شهروندان و سطح منطقه کاشته می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی از آغاز طرح نهضت درختکاری در منازل شهروندان از ۱۵ دی ماه خبر داد و افزود: در اين طرح شهروندان درخواستهاي خود را در سامانه ۱۳۷+ ثبت مي کنند و روزانه کارشناسان با مراجعه به محل مورد نظر، کاشت نهال را انجام مي دهند.

او با اشاره به اینکه در این طرح، گونه های گیاهی نظیر درختان میوه ای شامل سیب، هلو و... که با شرایط آب و هوایی شهر تهران سازگار بوده در نظر گرفته شده است، گفت: کاشت نهال ها توسط کارگران فضای سبز شهرداری و زیر نظر کارشناسان متخصص انجام خواهد شد و روش نگهداری آنها نیز در محل آموزش داده شده و بروشور های آموزشی همراه با  فرم رضایت مندی توزیع می گردد.

صدیقی ادامه داد: این طرح؛ با هدف توسعه فرهنگ حفاظت از محیط ‌زیست و افزایش حس مسئولیت‌پذیری شهروندان به توسعه و حفظ فضاهای سبز شهری تا ۱۵ اسفند ماه ادامه دارد.

بر اساس این گزارش؛ شهروندان ساکن در محدوده منطقه ۱۵ می‌توانند درخواست خود را از طریق تماس با سامانه ۱۳۷+ یا مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز به شماره ۳۳۸۷۴۰۰۰-۰۲۱ ثبت کنند تا در اسرع وقت با اعزام کارشناس، کاشت نهال مناسب در منازل آنها انجام شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط