1401/11/03-00:27
شهردار منطقه ۱۰:

ارائه خدمات شهری به مادران و ‌کودکان اولویت ماست/ زمین‌های بازی بوستان‌های منطقه بهسازی و ایمن‌سازی می‌شوند

ارائه خدمات شهری به مادران و ‌کودکان اولویت ماست/ زمین‌های بازی بوستان‌های منطقه بهسازی و ایمن‌سازی می‌شوند

شهردار منطقه ۱۰ از زیرسازی، ایمن‌سازی و بهسازی زمین‌های بازی بوستان‌های این منطقه خبر داد و تاکید کرد: افزایش خدمات شهری به حوزه مادران و کودکان جزو اولویت‌های کاری منطقه است و هدف از توجه ویژه به این مهم، افزایش نشاط و تسهیل بهره‌گیری امکانات در اختیار مادران و کودکان منطقه است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «مهدی اخ الصنایع» با اعلام این خبر گفت: در همین راستا کفپوش زمین و محل بازی کودکان در بوستان‌هایی که به علت فرسودگی احتمال ایجاد خطر را در پی داشتند، زیرسازی و تعویض شدند.

وی با تاکید بر اینکه هدف از این اقدام، افزایش امنیت و سلامت کودکان در بوستان‌ها و همچنین استفاده بیشتر شهروندان از امکانات فضای سبز شهری است، اظهار داشت: استفاده از آسفالت یا فرآورده‌های بتنی مانند موزاییک به دلیل ایمنی بسیار پایین و درصد خطر بالا برای کودکان روش مناسبی نبوده و کفپوش زمین بازی کودکان باید از لحاظ ایمنی کنترل شوند.

شهردار منطقه با اشاره به دریافت نظرات شهروندان در توسعه محلات از سوی مدیریت شهری تصریح کرد: با دریافت نظرات شهروندان و بررسی‌های انجام شده از نیازهای بوستان‌های سطح منطقه، محوطه وسایل بازی کودکان بوستان‌های آئینه، هاشمی، رضوان و ناظمی با کفپوش تایلی و بوستان صاحب الزمان(عج) با کفپوش درجاریز مجموعا به میزان ۸۸۵ مترمربع مورد ایمن‌سازی قرار گرفتند.

اخ الصنایع با تاکید بر مناسب‌سازی بوستان‌های سطح منطقه برای استفاده تمامی شهروندان از آنها و تجهیز وسایل ورزشی و زمین بازی کودکان خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های منطقه و تأمین ایمنی و زیبایی محل بازی کودکان، تجهیز سایر بوستان‌ها و فضاهای ورزشی و بازی کودکان همچنان در دستورکار است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط