1401/11/03-11:52
محمدهادی علی احمدی خبر داد؛

چشم نوازی ۸۵ هزار نشای گل در منطقه ۱۳

چشم نوازی ۸۵ هزار نشای گل در منطقه ۱۳

محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ تهران گفت: ۸۵ هزار نشای گل بنفشه و لاله به منظور ایجاد چشم انداز های زیبا برای شهروندان در منطقه ۱۳ کاشته شده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمدهادی علی احمدی افزود: این فرش های گل با استفاده از گل های  بنفشه و لاله  به مساحت یک هزار و پانصد مترمربع  تهیه شده است.

وی تصریح کرد: این فرشها در رمپ و لوپ شهید کلاهدوز، رمپ بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه شهید یاسینی و بوستان سیمرغ نقش بسته است.

شهردارمنطقه ۱۳ خاطرنشان کرد: بخشی از بنفشه ها با پیازهای لاله مزین می شود و با اقدامات صورت گرفته، شهروندان همزمان با فرارسیدن بهار شاهد شکفتن هزاران گل لاله رنگارنگ در محدوده منطقه می شوند.

محمدهادی علی احمدی با بیان اینکه همزمان با آغاز عملیات هرس، بیش از ۱۱ هزار درخت در نواحی چهارگانه هرس شده و تا پایان سال ۳۵ هزار درخت هرس می شود، اظهار داشت: حذف شاخه های اضافی، شکسته و آفت زده، حذف تنه جوش و پا جوش ها، ایجاد شکل ظاهری مناسب، ازبین بردن شاخه های پیر و جوان سازی درختان و ایجاد شرایط مطلوب برای ورود نور و هوای کافی برای رشد مناسب و ایده آل درختان از دیگر اقدامات اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست عنوان کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط