1401/11/03-16:41
احداث رفیوژ میانی به منظور ساماندهی ترافيکی انجام می شود؛

ایمن سازی ۷ تقاطع در خیابان ۱۷ شهریور جنوبی

ایمن سازی ۷ تقاطع در خیابان ۱۷ شهریور جنوبی

شهردار منطقه ۱۵ از احداث رفیوژ میانی خیابان ۱۷ شهریور جنوبی حدفاصل تقاطع خیابان شوش(تیر دوقلو) تا خیابان رستگاری مقدم در راستای کاهش تصادفات و ساماندهی ترافیکی این خیابان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری گفت: طرح احداث رفیوژ میانی خیابان ۱۷ شهریور به همت معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و با مشارکت معاونت خدمات شهری منطقه به منظور افزایش ایمنی معابر و بهبود سرانه فضای سبز و ارتقای زیبایی بصری معبر در دست اجراست.

به گفته او، در این پروژه که نیازسنجی آن بر اساس درخواست های مردمی و به پیشنهاد معاونت خدمات شهری و فضای سبز صورت گرفته است، ایمن سازی ۷ تقاطع انجام و رفیوژ میانی خیابان نیز احداث می شود.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه ۹۰ سانتی متر از ۱/۲۰ متر عرض اجرا شده در اين طرح به فضای سبز تخصیص می یابد، افزود: در این پروژه ۲ هزار و ۵۶۰ مترمربع عملیات جدول بندی، ۱۳۰ مترمربع پیاده روسازی و نیز هم سطح سازی ۱۴ نقطه به منظور تسهیل تردد معلولین و عابران پیاده انجام می شود.

شیری ادامه داد: نصب المان های روشنایی، نورپردازی معبر و کاشت درخت با هدف فضاسازی خیابان های سطح محله و تلطیف فضای شهری توسط معاونت خدمات شهری و فضای سبز نیز اجرا خواهد شد.

او در پایان با اشاره یه پیشرفت ۸۰ درصدی این پروژه گفت: در تلاش هستيم تا دهه مبارک فجر این عملیات ترافیکی به بهره برداری می رسد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط