1401/11/04-16:40
تداوم بهسازی معابر و ساماندهی پیاده‌روها در منطقه ۱۲؛

عملیات احداث نهر و مرمت پیاده‌روی ضلع شمال خیابان شیرازی

 عملیات احداث نهر و مرمت پیاده‌روی ضلع شمال خیابان شیرازی

شهردار منطقه ۱۲ درباره تداوم بهسازی معابر، احداث نهر و ساماندهی پیاده‌روهای این منطقه طی هفته‌های گذشته سخن گفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه با اشاره به عملیات احداث نهر و مرمت پیاده‌رو در خیابان شیرازی(محله آبشار) گفت: با گزارش مردم ساکن در این خیابان به دلیل وجود موجودات موذی (موش) در محله، پس از بازدید از محل، دستور فوری برای اجرای پروژه‌ نهرسازی در آن داده شد.

یزدی افزود: احداث این نهر سرپوشیده به طول ۳۶۰ متر از سوم دی ماه آغاز شده و این پروژه تاکنون با اقداماتی نظیر تخریب نهر قدیمی به طول ۲۸۰ متر، اجرای نهر سرپوشیده به طول ۲۴۰ متر، نصب و هم‌سطح‌سازی دریچه به میزان ۷۰ عدد و اجرای تک‌جدول ۳۰ به طول ۱۰۰ متر، ۷۰ درصد پیشرفت داشته که مطابق پیش‌بینی‌ها به امید خدا تا دهه مبارکه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات این منطقه در حوزه بهسازی معابر طی هفته‌های گذشته توضیح داد: پیاده‌رو‌سازی خیابان موسی صدر، سیمان‌کاری موقت پیاده‌روی خیابان ری (تقاطع انبار گندم) و اجرای سکوی تاکسیرانی خیابان شوش از جمله این اقدامات است؛ همچنین تعریض پیاده‌رو در خیابان آتش‌نشانی (محله هرندی) که سنگ‌فرش و نهرسازی آن به پایان رسیده، به همراه جدول‌گذاری ضلع میانی خیابان شوش شرقی، پروژه‌های دیگری‌اند که هم‌اکنون در حال اجرا هستند.

شهردار قلب طهران سپس درباره ایمن‌سازی چندین معبر در منطقه سخن گفت و ادامه داد: معابر اطراف مدرسه معرفت در چهارراه آبسردار (خیابان خدایی)، اطراف مدارس سپهر قائم و رایان بصیر در بلوار قیام، كوچه باباشاهی و معابر مقابل ایستگاه مترو در خیابان ۱۷ شهریور ایمن‌سازی شدند.

به گفته یزدی، نصب سرعت‌گیر و اجرای خط‌کشی عابرپیاده در خیابان خراسان (قبل از خیابان لررزاده) و کوچه سیدی نیز به منظور افزایش ایمنی در این معابر به انجام رسیده است./خبر طهرون

نظرات

captcha

اخبار مرتبط