1401/11/04-20:51

سلسله جشنواره هایی با نام آرمان

سلسله جشنواره هایی با نام آرمان

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در نشست معاونین اجتماعی و فرهنگی کلانشهرهای کشور گفت: تا پایان عید فطر پیش رو، فضاهای توام با شادی و نشاط برای شهروندان در کلانشهرها ایجاد می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی و اجتماعی محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری افزود: تهران و دیگر کلانشهرهای بزرگ کشور برای برگزاری مراسم های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده می شوند.

وی گفت: جشن های دهه فجر امسال، با عنوان «جشن خانواده بزرگ ایران» برگزار خواهد شد. همچنین ۱۱۰ نقطه در پایتخت برای برگزاری مراسم مناسبت های بزرگ تعیین شده است توکلی زاده ادامه داد: موضوع مشترک در همه شهرها ایجاد فضای شادی و نشاط است؛ برای اینکه حال دل مردم خوب شود. محمدامین توکلی زاده با بیان اینکــه طبق تفاهم های صورت گرفته، اگر در کلانشهرها برنامه ای را مشخص کردیم، سایر نهادهای مرتبط همراهی مورد نیاز را خواهند داشت، افزود: در برنامه های راهپیمایی اربعین، سلام فرمانده و اخیرا در مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، دیدیم که همت و جدیت شهروندان کلانشهرها توانست نتایج خوبی را رقم بزند.

او با اشاره به مناسبت های پیش رو گفت: از امروز تا پایان عید فطر، باید  فضای خوب توام با شادی و نشاط را برای شهروندان ایجاد کنیم. حتما هر کلانشهر برنامه های اختصاصی بنا به موقیعت خود دارد ولی رخدادهای مشترکی معین می شود.

توکلی زاده که ریاست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهرها را نیز بر عهده دارد اضافه کرد: مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی «جشن خانواده بزرگ ایران» نامگذاری شده که هر یک از واژه های آن بار معنایی خودش را دارد.

معاون شهردار در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: همچنین سلسله جشنواره مردمی با نام «آرمان» نیز برگزار می شود که نام این جشنواره از شهید آرمان علیوردی که در اتفاقات اخیر مظلومانه به شهادت رسیده بهره برده است، ضمن اینکه نشانی از آرمان هایی است که می تواند مثالی از شهر آرمانی باشد که صاحب همه فضیلت هاست یا باید در آن ایجاد شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط