1401/11/04-22:52

حضور ۸ ساعته مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران در منطقه ۵

حضور ۸ ساعته مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران در منطقه ۵

مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران در منطقه ۵ حاضر شد. در این بازدید، مهدی اقراریان با حضور در جلسه شورای معاونین و مدیران منطقه، از پروژه های احداث مترو خط ۴ و احداث باغ ایرانی گلاریس بازدید کرد و به همراه شهردار منطقه ۵ و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قدس به دیدار خانواده شهید بزرگوار مرادی رفت و سپس با حضور در مسجد الرضا علیه السلام در کنار شهردار منطقه ۵، فرمانده ناحیه قدس، بخشدار کن و روسای ادارات دولتی سطح منطقه به ملاقات مردمی پرداخت و پاسخگوی درخواست های شهروندان شدند و در پایان با حضور در حوزه ۱۰۱ فجر با فرماندهی حوزه مذکور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ در جلسه شورای معاونین با اشاره به اقدامات گسترده در سطح منطقه ۵ در ماه های اخیر گفت: در خصوص پیاده روی اربعین که سه هفته به طول انجامید و همکاران پر تلاش ما پیوسته بواسطه برنامه ریزی انجام شده و امکاناتی که تدارک دیده شده بود هم برای همکاران و استقرارشان و هم خدمت رسانی به زائرین  پیاده روی اربعین حسینی با تمام قوا حضور داشتند.

او ادامه داد: ما رابطه خوبی با آموزش و پرورش منطقه داریم و در حد وسع و بضاعت خواسته های موردی مدارس اعم از گلکاری، رنگ آمیزی و موارد عمرانی را انجام داده و خدمت به مجموعه آموزشی و تربیتی دانش آموزان باعث رشد و افتخار ماست.

شریفی به سیل امامزاده داود اشاره کرد و افزود: در خصوص سیل امامزاده داود، منطقه اصلی منطقه ۵ و به اذعان همه مسئولین همکاران منطقه ۵ بی دریغ زحمت کشیدند و نزدیک به ۵ هزار نفر روز خدمت رسانی کرده اند و تمامی شوراهای روستاها از مجموعه منطقه ۵ تقدیر و تشکر کردند.

شهردار منطقه ۵ ادامه داد: سعی داشتیم نزدیک ترین رابطه را با اهالی کن و شهروندان داشته باشیم  تا بتوانیم همواره موضوعات را پیگیری و حل کنیم همچنان که تا هم اکنون  انجام شده است.

شریفی اذعان داشت: موضوع مهمی که بسیار حائز اهمیت است و اتفاق افتاده پویش آزادی مادران زندانی است و تنها منطقه ای هستیم که به صورت مستمر با سازمان زندان ها همواره همکاری می کند و ۲۵۰ نفر تا کنون آزاد شده اند.

او تاکید کرد: در بخش پروژه های توسعه محله ای نیز در رتبه اول قرار داریم و در اجرای پروژه ها از مجموع ۸۴ پروژه و در بحث پیشرفت پروژه ها اول هستیم که به فضل الهی و به همت همکاران همواره در تلاش، به این موارد مهم نائل آمده ایم.

شریفی در پایان به ساخت و سازهای غیرمجاز مراد آباد و بررسی ها و اقدامات منطقه اشاره و تاکید کرد که که با دستور قضایی توانستیم تخریب را انجام دهیم.

در ادامه مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: الان در سال دوم فعالیت های شورای اسلامی شهر تهران هستیم. در تابستان ۱۴۰۰ که شهر تهران تحویل اعضا شورا و مدیریت آن قرار گرفت شهر در یک شرایط خاصی قرار داشت و متاسفانه در شهری زندگی می کردیم که بیشتر مسیر های خدمت رسانی به مردم دچار مشکلاتی بود؛ در همه موضوعات اعم از ترافیکی، اجتماعی، عمرانی و شهرسازی و غیره. نگاه مردم  به عنوان مخاطبین اصلی ما مهم است و مهم برطرف شدن مشکلات و نیاز های آنان است و متاسفانه در دوره ۴ ساله پنجم  موضوعات و برنامه های پیش بینی شده متوقف شد و مانند یک موجود زنده دچار چالش هایی شد و مجموعه شورای شهر طی این بازدیدهای هدفمند که در مناطق انجام میشود به قصد برآورده کردن نیازها و انتظارات شهروندان کلان شهر تهران در تمامی حوزه ها برآمده است.

او ادامه داد: در صدد ایجاد گروه های مطالبه گری مردمی هستیم که در محلات ایجاد کنیم که مشکلات عمرانی، ترافیکی، اجتماعی و فرهنگی و ترافیکی را جمع آوری و به اطلاع ما برسانند و اگر راه حل و راهکار نیز دارند عنوان کنند تا بتوانیم به یک راه حل درست و بررسی شده برسیم و عملیاتی کنیم.

اقراریان تاکید کرد: شهرداران باید در دوره مدیریت خود ضمن اجرای وظایف جاری و بدیهی که از گذشته وظیفه شهرداری بوده و هست  مانند نگهداشت شهر، پایش پسماند ها و... برنامه، طرح و ایده ای که نوآورانه و راهگشای مشکلات موجود هست را نیز بررسی کنند و در نتیجه با همکاری و تلاش عملیاتی شود به گونه ای که این تحول در نگاه مردم هم تجلی پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این موضوع که در پرونده های حقوقی حق با مردم است و اگر در گذشته اجحافی در حق شهروندان شده است اکنون وقت آن رسیده ایم که مانع از تضییع حقوق آنان شویم اذعان داشت: در برخورد با مشکلاتی که هست اگر پیشنهادی برای حل آن می بینید اعلام کنید و خود را به جای عضوی در شورای شهر فرض کنید و نگاهتان این چنین باشد تا بتوانیم به نتیجه ای مطلوب برسیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط