1401/11/07-19:04
در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و تعامل بیشتر انجام شد؛

تاکید بر ارتقای مشتری مداری در دفاتر خدمات الکترونیک منطقه ۲۱

تاکید بر ارتقای مشتری مداری در دفاتر خدمات الکترونیک منطقه ۲۱

به همت اداره خدمات آموزشی و بهسازی و واحد تکریم ارباب رجوع معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۲۱، بازدید از دفاتر خدمات الکترونیک با هدف اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و تاکید بر ارتقای سطح مشتری مداری صورت گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "فرامرز اکبری" سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی این منطقه با بیان خبر فوق گفت: یکی از شاخص های کارآمدی مدیریت شهری، جذب رضایت شهروندان و ارباب رجوع از طریق ارائه خدمات باکیفیت و مطلوب است.

وی افزود: در این بازدید که با حضور رئیس اداره خدمات آموزشی و بهسازی، مسئول واحد تکریم ارباب رجوع، رئیس اداره بازدید معاونت شهرسازی و مسئول عوارض درآمد و نوسازی منطقه ۲۱ صورت گرفت؛ مولفه هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت کارکنان دفاتر خدمات الکترونیک در انجام کار مراجعین، چگونگی برخورد و تکریم ارباب رجوع و اطلاع رسانی مناسب و موثر دفاتر مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در پایان بازدید که با هم اندیشی مسئولین دفاتر همراه بود، بر ایجاد سازوکارهای لازم برای ارائه خدمات پویا و همچنین فرهنگ سازی استفاده از سایت تهران من به منظور تسریع در انجام امورات مربوط به شهرسازی، درآمد و نوسازی و کاهش مراجعه حضوری شهروندان به شهرداری منطقه ۲۱ تاکید شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط