1401/11/09-12:30

بهره‌بردارى از ورودى جدید دومین ایستگاه عمیق خط ۷ مترو تهران

بهره‌بردارى از ورودى جدید دومین ایستگاه عمیق خط ۷ مترو تهران

ورودى سوم ایستگاه مدافعان سلامت، با صرف هزینه‌اى در حدود ۸۰ میلیارد تومان، در ضلع شمال شرقى میدان توحید بزودى مورد بهره‌بردارى قرار خواهد گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌ عمومى و امور بين‌الملل شركت راه‌آهن شهرى تهران و حومه(مترو) مهندس محمود یوسفى مجرى خط ۷ مترو با اعلام مطلب فوق گفت: ایستگاه مدافعان سلامت با افتتاح ورودى جنوب غربى در ابتداى خیابان ستارخان، خرداد ماه سال ۱۴۰۱ مورد بهره‌بردارى قرار گرفت و اسفند ماه سال گذشته نیز ورودى جنوب شرقى آن در ابتداى خیابان نصرت به روى مردم گشوده شد. در واقع ورودى سوم این ایستگاه یک امکان جدید براى شهروندان است تا از اماکن پرترددى مانند بیمارستان امام خمینى (ره) و نیز ضلع شمال میدان توحید، به شبکه مترو دسترسى پیدا کنند.

مجرى خط ۷ با بیان اینکه در تامین تجهیزات ایستگاه مذکور تا حد امکان از تولیدات داخلى در زمینه پله‌هاى برقى، آسانسور، فن‌هاى هواساز و... استفاده شده است، ایستگاه مدافعان سلامت را به دلیل عبور تونل خط ۷ از زیر تونل توحید را دومین ایستگاه عمیق خط ۷ با عمق ۴۶ متر از سطح زمین توصیف کرد.

گفتنى است با افتتاح سومین ورودى این ایستگاه پرمسافر در خط مذکور، ۸ رشته پله‌برقى و ۲ دستگاه آسانسور به جمع تجهیزات قبلى ایستگاه مدافعان سلامت افزوده خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط