1401/11/09-22:56

برگزاری نشست مدیرعامل سازمان آتش نشانی با فرماندهان و معاونان ایستگاه‌ها

برگزاری نشست مدیرعامل سازمان آتش نشانی با فرماندهان و معاونان ایستگاه‌ها

نشست بررسی مسائل و چالش های فرماندهان و معاونان ایستگاههای سازمان آتش نشانی تهران صبح امروز با حضور مدیرعامل برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، نشست صمیمانه قدرت اله محمدی(مدیر عامل) آتش نشانی تهران با فرماندهان و معاونان ایستگاههای سازمان با حضور حسن سیفی(معاون عملیات)، جلال ملکی(معاون اجتماعی و فرهنگی)، نقی قلی زاده(مشاور و مدیر دفتر حوزه مدیریت)، بهنام بهمن زنگی(مدیر منابع انسانی) و حمیدرضا یادگاری(مدیر روابط عمومی و امور بین الملل) در سالن همایش برگزار شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران ضمن تبریک ایام ماه رجب تصریح کرد: پیرو بررسی مشکلات و چالش های موجود در سازمان آتش نشانی و برگزاری جلسات متعدد با رده های مختلف، موضوعات مربوط به مشکلات موجود در شیفت های عملیات، رفاه آتش نشانان، موضوع بسیار مهم مسکن، ارتقای پست، سختی کار، البسه و... در حال پیگیری است.

وی افزود: موضوع مداومتکاری همکاران در حال پیگیری است و موضوع ۱۷۵ ساعت دوره آموزشی برای استفاده در مسیر ارتقای شغلی در جلسات مختلف مطرح و حل شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: از ساختار سازمانی نیز در جلسه هفته آینده که به همین منظور برگزار خواهد شد دفاع و نتایج آن به زودی در احکام همکاران قابل بهره برداری خواهد بود.

گفتنی است: در این جلسه تعدادی از فرماندهان و معاون فرماندهان به بیان پاره ای از موضوعات، مشکلات و چالش های شغلی و معیشتی خود پرداختند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط