1401/11/10-23:21
با تخریب ملک ناایمن و رها شده‌ی سه طبقه انجام شد؛

جمع آوری بزرگترین پاتوق معتادان متجاهر در شوش

جمع آوری بزرگترین پاتوق معتادان متجاهر در شوش

شهردار منطقه ۱۵ از تخریب ملک سه طبقه رها شده ناایمن در شوش که تبدیل به بزرگترین پاتوق معتادان متجاهر شده بود؛ خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به اهمیت و موقعیت این ملک در محله شوش گفت: بنایی رها شده در خیابان شهید شاه تیموری بن بست گلستان در محله شوش تبدیل به تشکیل پاتوق معتادان متجاهر در محل شده بود و آسیب های اجتماعی و نارضایتی های فراوانی را برای اهالی ایجاد می کرد که با همکاری دستگاه‌های قضایی و حضور نماینده انتظامی و دادستانی تخریب شد.

شیری اضافه کرد: اين ملک به عنوان دغدغه مردم مطرح می شد چراکه علاوه بر نداشتن ایمنی و امکان حادثه و بحران، موجب بروز آسیب های اجتماعی محله شده بود.

او در ادامه به تشکیل منظم کمیته ایمنی منطقه اشاره کرد و افزود: این کمیته با حضور نماینده دادستان، مدیر آتش نشانی منطقه و نمايندگان دستگاه‌های مرتبط برگزار می شود و باتوجه به مصوبات آن، تاکنون ۲۸ ملک ناايمن در سطح ناحیه یک شناسايی و دستورات قضایی لازم اخذ شده است.

شهردار منطقه گفت: ماه های گذشته نيز اخطار های مکرری به مالکین داده شد تا تعيين تکليف ملک انجام شود. و در مرحله نخست نیز دستور تخريب ۸ ملک صادر شده و روند اجرای ۱۰ پرونده در حال انجام و نیز پرونده ۹ ملک دیگر در حال رسیدگی است.

او در پایان خاطر نشان کرد: کار شناسايی همه املاک انجام شده است و شهرداری به عنوان متولی شهر از مالکان دعوت کرده تا نسبت به تعيين تکليف آن مانند اخذ پروانه يا تعمير و نگهداری اقدام و از بلاتکليفی خارج کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط