1401/11/11-22:59

اجرای بیش از یک میلیون مترمربع عملیات به‌زراعی در عرصه‌های فضای سبز منطقه ۱۳

اجرای بیش از یک میلیون مترمربع عملیات به‌زراعی در عرصه‌های فضای سبز منطقه ۱۳

محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ گفت: با توجه به‌ضرورت حفظ و توسعه فضای سبز، عملیات به زراعی در سطح فضای سبز منطقه ۱۳ به متراژ یک میلیون و ۸۱ هزار و ۵۶۸ مترمربع از ابتدای آبان ماه تاکنون اجرایی شده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمدهادی علی احمدی با اشاره به اجرای عملیا بهزراعی در ۹۰ درصد عرصه فضای سبز شهری گفت: عملیات به زراعی بوستان‌ها و عرصه‌های فضای سبز معابر اصلی و فرعی منطقه همچنین هرس و فرم دهی درختچه ها در راستای بهبود و ارتقای کیفی امور نگهداری فضای سبز انجام شد.

وی افزود: برداشت خاک مازاد، تعویض خاک آلوده، کندوکوب و شخم زنی، ترمیم تشتک ها، ترمیم تنه، قیم گذاری، کنده کشی، آزادسازی طوقه، کاشت درخت، هرس درختان و درختچه ها از جمله این اقدامات است.

شهردار منطقه ۱۳ ادامه داد: این عملیات توسط نیروهای کارشناسی و کارگری آموزش دیده با بهره گیری از تجهیزات لازم در قالب اکیپ ها به طور هماهنگ در سطح نواحی چهار گانه، بوستان های مستقل و بزرگراه‌ها انجام می‌شود.

محمد هادی علی احمدی افزود: تمام نکات ایمنی نظیر جمع آوری و انتقال سریع سرشاخه‌ها در حین اجرای کار و نیز تجهیز کارگران به وسایل ایمنی انجام شده تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط