1401/11/12-22:42
شهردار منطقه ۱۵ در شورای اطلاع رسانی تاکید کرد؛

هماهنگی و هم افزایی در اطلاع رسانی اقدامات شهری به شهروندان

هماهنگی و هم افزایی در اطلاع رسانی اقدامات شهری به شهروندان

شورای اطلاع رسانی منطقه ۱۵ به ریاست محمد شیری شهردار منطقه و با حضور معاونین و مدیر روابط عمومی منطقه برگزار و شهردار منطقه در این جلسه بر تعاملات و هم افزایی بین حوزه ها و روابط عمومی منطقه در تولید و انتشار اخبار و اطلاع رسانی مجموعه اقدامات شهری به شهروندان تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، در این جلسه که با محوریت مشارکت بیشتر حوزه ها در تولید خبر و برنامه ریزی برای مناسبتهای پیش رو و همچنین مراسم افتتاح پروژه ها برگزار شد، شیری ضمن تشکر از مجموعه فعالیتهای اداره روابط عمومی منطقه گفت: خروجی تمام اقدامات حوزه های اجرایی با تهیه و انتشار خبر و دیگر تولیدات روابط عمومی نمود پیدا می کند و تا زمانیکه اطلاع رسانی از فعالیتی صورت نگیرد؛ کسی از فعالیت انجام شده خبردار نمی شود. مردم باید در جریان فعالیتهای مدیریت شهری قرار بگیرند و روابط عمومی با هنری که دارد به این مهم می پردازد.

در ادامه شهردار منطقه با اشاره به مناسبت های پیش رو و افتتاح پروژه های منطقه خواستار مشارکت بیشتر حوزه ها با روابط عمومی برای برنامه ریزی و اجرا شد و رهنمودهایی را برای ارتقای کیفی این اقدامات ارائه داد.

بنابراین گزارش، صدیقه محمدبیگی مدیر روابط عمومی منطقه در ابتدای این جلسه به تشریح اهداف شواری راهبردی اطلاع رسانی پرداخت و در ادامه گزارشی از اقدامات ده ماهه سالجاری ارائه داد و گفت: اقدامات خوبی شامل پنج مراسم افتتاح پروژه و چهار مراسم کلنگ زنی طی سالجاری با همکاری و مشارکت حوزه ها انجام و توسط روابط عمومی منعکس شده است. دو نمایشگاه مدیریت شهری برپا شده که در آن دستاوردهای منطقه را ارائه کردیم. مشارکت در طرح "خرسندساز" و "شهردار من" نیز با فعالیتهای گسترده رسانه ای انجام شده است.

در ادامه مدیر روابط عمومی منطقه آمادگی اداره خود را برای هماهنگی با حوزه ها و انعکاس خبر، کلیپ، کارویژه و... در ارتباط با افتتاح پروژه ها، دهه مبارک فجر، اجرای طرح بهاران خدمت، قرار خدمت و... اعلام و اظهار امیدواری کرد با مشارکت حوزه ها کارهای نویی در این زمینه انجام دهیم.  

شایان ذکر است، معاونین منطقه نیز ضمن قدردانی از همکاری روابط عمومی منطقه در انعکاس فعالیتها، نقطه نظرات خود را در خصوص مواردمطروحه در این جلسه عنوان کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط