1401/11/13-00:44
حسینی خبر داد:

رفع معارض تاسیساتی گاز از مسیر کندروی شمالی بزرگراه آزادگان

رفع معارض تاسیساتی گاز از مسیر کندروی شمالی بزرگراه آزادگان

مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، گفت: معارض خط لوله گاز ۲۰ اینچ، از مسیر توسعه پروژه احداث مسیر کندروی شمالی بزرگراه آزادگان برطرف شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "سید عبدالمهدی حسینی" مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در تشریح آخرین اقدامات انجام شده به منظور رفع موانع تاسیساتی پروژه های عمرانی، از جابجایی و رفع لوله گاز ۲۰ اینچ در پروژه احداث مسیر کندروی شمالی بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: این معارض تاسیساتی در طولی حدود ۴۰ متر جابجا شده است.

به گفته "حسینی" جابجایی لوله گاز ۲۰ اینچ در پروژه احداث مسیر کندروی شمالی بزرگراه آزادگان متعاقب انجام پیگیری‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی اداره کل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی با امور خطوط لوله شرکت گاز استان تهران محقق شده است.

شایان ذکر است تاکنون تاسیسات مختلفی از قبیل خط لوله ۳۰۰ میلیمتری آب به طول ۴۰ متر و خط لوله ۹۰۰ میلیمتری فاضلاب به طول ۲۰۰ متر از مسیر پروژه احداث مسیر کندروی شمالی بزرگراه آزادگان رفع شده و سایر تاسیسات معارض همچون پایه‌های برق ۲۰ کیلوولت و پایه‌های روشنایی با همکاری دستگاه‌های خدماتی مربوطه در حال جابجایی و رفع می‌باشند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط