1401/11/15-15:34
به میزبانی شهرداری منطقه ۸؛

ظرفیت‌های اجرایی "طرح بهاران خدمت" در بزرگراه امام علی(ع) بررسی شد

ظرفیت‌های اجرایی "طرح بهاران خدمت" در بزرگراه امام علی(ع) بررسی شد

مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران در منطقه ۸ تهران از آغاز طرح بهاران خدمت در پهنه بزرگراهی امام علی(ع) خبر داد و گفت: از نیمه دوم بهمن ماه شاهد اجرای ده ها طرح عمرانی و خدمات شهری در بزرگراه امام علی خواهیم بود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ جلسه نشست هماهنگی اجرای فاز دوم طرح "بهاران خدمت" در بخش بزرگراه امام علی(ع) با حضور مهدی شریفیان" مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران و فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ و جمعی از شهرداران و معاونان مناطق ۱، ۴، ۷، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۲۰ به میزبانی شهردرای منطقه ۸ برگزار شد.

"شریفیان" در این جلسه ضمن تشکر از میزبانی شهرداری منطقه ۸، با اشاره به کلیات طرح بهاران خدمت گفت: این طرح به مناسبت استقبال از بهار ۱۴۰۲ انجام می‌شود و امسال به مناسبت اعیاد فرخنده ای که در آستانه نوروز ۱۴۰۲ به ویژه حلول ماه مبارک رمضان در پیش رو داریم؛ به صورت ویژه انجام می‌شود تا عیدانه‌ای متفاوت را در کلانشهر تهران شاهد باشیم.

شریفیان افزود: مرحله اول طرح "بهاران خدمت" در دو بخش محورهای بزرگراهی و شریان‌های اصلی از ۵ دی ماه آغاز و هم اکنون روزهای پایانی خود را سپری می‌کند.

وی با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح ادامه اداد: مرحله دوم طرح "بهاران خدمت" از  ۱۵ بهمن در قالب ۱۲ موضوع با ۲ رویکرد "موضعی(محله ای) و موضوعی(پیام های پر تکرار)" از نیمه دوم بهمن با همکاری مناطق در کلانشهر تهران کلید می خورد.  

مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران تعمیرات اساسی مخازن پسماند، بهسازی جداول و پیاده روها، همسطح‌سازی دریچه‌ها، ایمن‌سازی معابر بزرگراهی و تامین روشنایی پل‌های سوار رو و پیاده رو را از جمله پرتکرارترین مواردی دانست که شهروندان به سامانه ۱۳۷ پلاس اعلام کرده اند و در قالب اجرای طرح بهاران خدمت در دستورکار جدی قرار گرفته است.

در ادامه فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ گفت: تیم مدیریت شهری شهرداری منطقه هشت همه تلاش خود را در راستای همکاری مشترک با ستاد در موضوعات جانمایی المان‌های ترافیکی و تابلوهای اطلاع مسیر بزرگراهی، آسفالت‌ ریزی، تامین روشنایی پل‌های عابر پیاده و  همچنین فضای سبز  بزرگراه امام علی(ع) در محدوده منطقه۸ با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود انجام می‌دهد.

وی گفت: موضوعات و درخواست‌های مطرح شده در اجرای طرح بهاران در محدوده بزرگراه امام علی(ع) بر اساس نیاز سنجی‌های انجام شده در این بزرگراه بوده است و شهرداری منطقه۸ در اجرای طرح خدمت نیز، خدمت به شهر و شهروند را در حوزه‌های عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری به صورت شبانه روزی و بر اساس نیاز محلات انجام داده است.

گفتنی است در ادامه این نشست، مدیران شهری نیازها و چالش‌های پیش رو مناطق خود را با مدیر کل هماهنگی امور مناطق مطرح کردند و در موضوعات مورد نظر بحث و تبادل نظر شد و راهکارهای پیش رو بررسی شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط