1401/11/16-21:00
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ خبر داد:

گراميداشت مقام شامخ پدران در محلات بیست گانه

گراميداشت مقام شامخ پدران در محلات بیست گانه

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ از برپايی مراسم جشن و تردد كاروان خودرويی به مناسبت سالروز ميلاد با سعادت اميرالمومنين علی(ع) و روز پدر در محلات منطقه ۴ خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومي شهرداری منطقه ۴، "اسمعيل قضات لو" ضمن تبريک سالروز ميلاد با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر و گرامیداشت دهه مبارک فجر از اجرای ويژه برنامه هايی به همين مناسبت در سطح محلات منطقه ۴ خبر داد و گفت: به مناسبت ميلاد امير المومنين(ع) و روز پدر با مشاركت سراهای محلات و با همكاری گروه های خودجوش مردمی، جهادی و اصناف مراسم جشن، پذيرايی و اهداء گل به شهروندان در مساجد، بوستان ها، ميادين و سراي محلات برگزار شد.

او افزود: در این رابطه كاروان های سيار با عنوان "پرچم افتخار" با اجرای برنامه های متنوع شامل اجرای سرودهای ميدانی همراه با اهتزار پرچم مقدس جمهوری اسلامی، نمايش، استندآپ كمدی، اهدای گل به شهروندان، مسابقات ميدانی، اجرای موسيقی اقوام و... در سطح محلات تردد داشتند.

قضات لو در ادامه با اشاره به برگزاري مراسم جشن مولود كعبه در مددسرای دائمی منطقه ۴ گفت: به همت اداره آسيب های اجتماعی منطقه از مقام پدران و آقايان در مددسرای دائمی تقدير و در كنار آن برنامه های متنوعی شامل سخنرانی، مداحی و مولودی خوانی، پخش موسيقی شاد، پذيرايی و پيرايش موی سر مددجويان به ايشان ارائه شد.

وی ضمن بيان مشاركت با مساجد در برپايی مراسم اعتكاف گفت: به منظور برخورداری هرچه بهتر و بيشتر مشتاقان و مومنان از فضای معنوی مراسم اعتكاف در مساجد، مساجدی كه اين مراسم در آنها برگزار می شد از طريق فضاهای مجازی محلات به شهروندان معرفی شدند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه از اعزام جمعی از ايتام محلات به جشن اكرام ايتام در برج آزادی خبر داد و به برپايي مسابقه نقاشی با عنوان تقدير از پدر در سرای محلات اشاره كرد و در ادامه افزود: به مناسبت اين ايام فرخنده و مبارک نسبت به بارگذاری محتوای شاد و مذهبی شامل كليپ، پادكست، استوری و... در كانال ها و فضاهای مجازی محلات و نواحی اقدام شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط