1401/11/16-22:38
بوستان‌های جنوب شرق تهران برای فصل نو آماده می شوند؛

ارتقای امکانات تفریحی و ورزشی بوستان‌های منطقه ۱۵

ارتقای امکانات تفریحی و ورزشی بوستان‌های منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از ارتقای امکانات و تجهیزات تفریحی و ورزشی بوستان‌های منطقه ۱۵ خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و ایام خجسته ماه رجب گفت: ۲۸ پروژه منطقه برای تحويل به شهروندان در ايام دهه فجر آماده شده است که يکي از آنها ارتقای کيفيت بوستان‌ها و حذف نقاط ناایمن با افزايش امکانات و تجهیزات تفریحی و ورزشی بوستان هاست.

شیری در ادامه به تشریح این اقدامات پرداخت و گفت: در این راستا ۶۶۰ عدد مبلمان شهری، ۲۲ عدد وسيله بازيگی کودکان و ۶ ست ورزشی و ۹۶ شعله روشنايی به بوستان‌های سطح نواحی هفتگانه اضافه شد.

او با تاکید بر اهمیت رسیدگی به بوستان‌ها و توسعه تجهیزات آن ها به وسایل رفاهی گفت: ۶ ست بازی ورزشی در بوستان بنفشه، نارون، مسگرآباد، ۴باند، شهید آوينی و کاج نصب شد.

شهردار منطقه گفت: همچنین بوستان های همت، گلچین، گلگشت، کاج، کوهسار و... نیز به ۲۲ عدد وسیله بازی کودکان استاندارد مجهز شدند.

او در ادامه به عملیات بهسازی و نوسازی شبکه روشنایی بوستان‌ها اشاره کرد و گفت: به منظور ایمن سازی و رفع نقاط بی دفاع شهری ۹۶ شعله روشنایی در بوستانهای آزادگان، فجر، خاور شهر و حیاط منطقه روشن شد.

شهردار منطقه در پایان با اشاره به وجود ۱۵۱ بوستان شهری با کیفیت در منطقه افزود: منطقه ۱۵ با سرانه فضای سبز نزدیک به ۳۳/۵۷ مترمربع برای هرنفر است از مناطق سرآمد در این بخش است که تجهیز و رسیدگی و نگهداشت بوستانها و فضاهای سبز بطور مستمر در دستورکار است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط