1401/11/18-21:23
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران در مراسم کلنگ زنی پروژه ۱۱۴۰ واحدی مسکن آتش نشانان:

شاه کلید حل مشکلات آتش نشانان حل مشکل مسکن است

شاه کلید حل مشکلات آتش نشانان حل مشکل مسکن است

قدرت اله محمدی عصر امروز در مراسم افتتاحیه ساخت ۱۱۴۰ واحد مسکونی کارکنان سازمان آتش نشانی تهران، حل مشکل مسکن را شاه کلید حل مشکلات آتش نشانان عنوان کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، محمدی در این مراسم که در منطقه ۱۹ شهرداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر سازمان آتش نشانی تهران گفت: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد از ۵۳۰۰ نفر کارکنان سازمان آتش نشانی تهران متاسفانه حدود ۴ هزار نفر فاقد مسکن هستند و در حاشیه شهر تهران زندگی می کنند و با توجه به تورم ایجاد شده اندک کارکنان سازمان هم که در تهران زندگی می کردند مجبور به انتقال محل زندگی خود به شهرهای اطراف تهران شده اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: متاسفانه آتش نشانان بیش از یک سوم از حقوق دریافتی خود را برای اجاره و ودیعه مسکن پرداخت می کنند و مسکن یکی از دغدغه های اصلی ایشان است.

قدرت اله محمدی افزود: با توجه به دستور شهردار محترم تهران و ریاست محترم جمهور در مراسم روز آتش نشان(هفتم مهر) سال جاری در جهت رفع مشکل مسکن کارکنان سازمان آتش نشانی تهران، از همان ابتدا جلسات کار گروه قرارگاه جهادی مسکن آتش نشانان تشکیل شد و پس از پیگیری ها هدف گذاری ساخت ۴ هزار واحد مسکونی برای کارکنان این سازمان انجام شده است و ما در صدد ساخت این تعداد واحد مسکونی هستیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به تجربیاتی که در مجموعه شهرداری تهران و دیگر مجموعه های کشور وجود دارد، متاسفانه تعاونی های مسکن اغلب در تامین واحدهای مسکونی ناکام بوده اند و بهترین روش جهت تسهیل در تحویل واحدهای مسکونی به کارکنان، مشارکت با بخش خصوصی است و پروژه سازمان آتش نشانی تهران هم با مدد الهی با مشارکت یکی از انبوه سازان مطرح و خوش نام تهران انجام می شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به اینکه طی ۲۰ ماه واحدهای مسکونی را تحویل آتش نشانان خواهیم داد، خاطرنشان کرد: واگذاری مسکن به کارکنان دارای حداقل ۵ سال سنوات صورت می گیرد و کسانی می توانند صاحب این واحدهای مسکونی شوند که تا کنون از هیچ یک از امتیازات مسکن دولتی استفاده نکرده اند.

مهندس قدرت اله محمدی اضافه کرد: اولین پروژه مسکن از ۴ هزار واحد مسکونی در همین مکان(محله نعمت آباد) با ۱۱۴۰ واحد مسکونی آغاز به کار خواهد کرد و دو پروژه هم انشالله تا پایان سال در حکیمیه و تهرانپارس شروع به کار خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: در پایان از زحمات دکتر زاکانی شهردار محترم تهران، مهندس نظری معاون محترم خدمات شهری و محیط زیست، دکتر هدایت مدیر عامل سازمان نوسازی شهرداری تهران، مهندس فرهادی شهردار محترم منطقه ۱۹ تهران و ریاست محترم موقوفات مروی که ما را در این مسیر یاری کرده اند، تشکر می کنم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط