1401/11/19-15:13

تست گرم مسير منتهى‌‌اليه شمالى خط ۷ مترو تهران

تست گرم مسير منتهى‌‌اليه شمالى خط ۷ مترو تهران

به دنبال تكميل روسازى و ريل‌گذارى مسير منتهى‌اليه شمالى خط ۷ مترو تهران كه با اقداماتى از قبيل ايجاد ريل سوم، كابل‌كشى و تعبيه ساير تاسيسات داخل تونل همراه بود، تست گرم اين مسير ۳۵۰۰ مترى روز جمعه ۲۱ بهمن ماه در ايام دهه فجر انجام خواهد شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌ عمومى و امور بين‌الملل شركت راه‌آهن شهرى تهران و حومه (مترو) مهندس "محمود يوسفى" مجرى خط ۷ مترو با اعلام مطلب فوق افزود: با پيگيرى‌هاى صورت گرفته طى يك سال اخير، اقدامات تكميلى مسير انتهايى خط ۷ در بخش شمالى آن كه از سال گذشته آغاز شده بود، به سرانجام رسيد و امكان تست گرم اين محدوده فراهم شده است. انجام تست گرم در واقع پيش نياز اصلى افتتاح ايستگاه‌هاى شهيد دادمان و ميدان كتاب است كه بهره‌بردارى از اين دو ايستگاه بزودى صورت خواهد گرفت.

مجرى خط ۷ هزينه تكميل مسير ۳۵۰۰ مترى از بخش منتهى‌اليه شمالى خط مذكور را مبلغى در حدود ۳۵۰ ميليارد تومان ذكر كرد و گفت: تمام عمليات تجهيزاتى و تاسيساتى اين بخش در دوره كنونى مديريت شهرى انجام شده است تا خط ۷ عملاً در مسير تكميل و سرويس‌دهى حداكثرى به شهروندان قرار‌گيرد.

گفتنى است تست گرم در تونل‌هاى مترو به مجموعه اقدامات زيرسازى و روسازى مسير، نصب تجهيزات ويژه و ناويژه تونلى و آماده‌سازى ايستگاه‌ها پيش از مسافرگيرى مربوط مى‌شود و طى آن كنترل‌هاى لازم جهت آزمايش روند حركت قطار در مسير مورد نظر صورت مى‌پذيرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط