1401/11/19-21:33

۱۱ پروژه شاخص خدمات شهری در منطقه ۱۵ تحویل شهروندان می شود

۱۱ پروژه  شاخص خدمات شهری در منطقه ۱۵ تحویل شهروندان می شود

۱۱ پروژه در حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ در باب الرضای تهران آماده افتتاح شده که به زودی تحویل شهروندان می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و اعیاد خجسته ماه رجب گفت: در مجموع ۲۸ پروژه در حوزه های مختلف باب الرضای تهران آماده افتتاح و بهره برداری شده که ۱۱ عنوان از این پروژه ها مربوط به حوزه خدمات شهری و محیط زیست است.

شیری در تشریح پروژه ها به ساماندهی دروازه ورودی جنوب شرق تهران به عنوان مهمترين اقدامات انجام شده این حوزه اشاره کرد و افزود: در این راستا ۷هزار متر طول لوله گذاری آب، ۳ هزار مترمکعب خاکبرداری و ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب خاکریزی، کاشت ۱۲۹۰ اصله نهال و ۶۹۰۰ بوته درختچه، ۴۵۰۰ مترمربع بتن ریزی رفیوژ میانی انجام و ۳۰۰ متر جدول، ۵۰۰ متر کانيوو و ۳ پهلوگاه احداث شده است.

او افزود: از دیگر اقدامات مهم این حوزه می توان به توسعه ۴۵ هکتاری تفرجگاه نرجس خاتون با اجرای ۱۷ هزار مترمربع درختچه، خاکبرداری به حجم ۴۸۰۰ مترمکعب، خاکریزی به حجم ۵۵۰۰ مترمکعب، زیرسازی و جدول گذاری زمین بازی کودکان به ابعاد ۲۵۰ مترمربع و خرید و نصب انشعاب آب و آبخوری و نصب ۵۰ عدد مبلمان شهری و یک ست ورزشی اشاره کرد.

شهردار منطقه یادآور شد: نگهداشت بوستان ها با نصب ۶۶۰ عدد مبلمان شهری، ۲۲ عدد وسيله بازی کودکان و ۶ ست ورزشی، ۹۶ شعله روشنايی و اجرای ۳۷۰۰ مترمربع جداره سازی ديواره های محلات، رنگ آمیزی بیش از ۳۳ هزارمترمربع المان‌های شهری و ۴۹ هزار و ۶۶۵ مترمربع رنگ پوششی از دیگر اقدامات اجرایی این حوزه است.

شیری در پایان گفت: این پروژه ها در راستای جلب مشارکتهای مردمی، ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و افزایش تعلق محله ای طی یک سال گذشته با همت همکارانم تکمیل و به ثمر نشسته است و امیدواریم افتتاح این پروژه ها رضایت حداکثری شهروندان را در پی داشته باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط