1401/11/20-13:03
شهردار منطقه ۴:

عملیات برف روبی در سطح معابر در حال انجام است

عملیات برف روبی در سطح معابر در حال انجام است

شهردار منطقه ۴ تهران با اشاره به آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری در شمال شرق پایتخت گفت: ستاد برف روبی منطقه کوشا و پرتلاش همچنان در حال عملیات برف روبی است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه امسال سالی پربرکت و پربارش بود که با مقدمه چینی ها و تمهیدات هوشمندانه با هیچ گونه آبگرفتگی و لغزندگی جدی روبرو نشدیم.

او ادامه داد: در پی بارندگی های اخیر نیروهای خدمات شهری منطقه در نقاط مختلف به ویژه نقاطی که احتمال آبگرفتگی بیشتر است، با امکانات و تجهیزات کامل مستقر شده تا به شهروندان خدمت رسانی کنند.

شهردار منطقه ۴ با ارایه گزارشی از اقدامات این منطقه در بارش های اخیر گفت: این منطقه با تعداد زیادی کارگر خدمات شهری، ماشین‌های تخصصی کامیونت، خاور و شن پاش مستمر در حال پخش ماسه و شن در معابر محلی و بزرگراهی بوده و راه را برای تردد عابران و خودروها باز می کنند.

کمالی زاده اذعان داشت: لایروبی، نظافت و رسوب شکنی مسیل ها، نهرها و جوی ها و حوضچه های منطقه عاملی است که از آبگرفتگی ها به صورت جدی جلوگیری می کند، همچنین عملیات برف روبی و برف تکانی از لغزندگی های آتی جلوگیری خواهد کرد.

شهردار منطقه۴ در پایان از شهروندان خواست در صورت نياز به خدمات رسانی در حین یا بعد از بارش با سامانه ۱۳۷+ تماس گرفته و درخواست خود را با مجموعه شهرداری منطقه ۴ عنوان کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط